A donut (frejasface) wrote in ohnotheydidnt,
A donut
frejasface
ohnotheydidnt

Adele Claims She Can't Afford to Live in London



Poor Adele! She recently purchased three houses in Los Angeles for a total of $30 million, but London was simply too expensive for her!

According to her, “The kind of house I have in L.A. I could never afford in London. Ever.”

Her homes in L.A. total 18,000 square feet (5,486 meters) combined. She simply couldn't settle for 17,000 square feet in London!

Can you afford real estate in your city, ONTD?

Yes, I already own property you peasant
110(28.6%)
Maybe someday!
71(18.5%)
Nope, nope, nope
203(52.9%)


source
Tags: adele, british celebrities, celebrity real estate, eat the rich
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    Comments allowed for members only

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 303 comments
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →
manifesting a sugar parent right tf now 🙏🏿
I wish I could afford a house in LA lol
I need the option for I own property that I can’t afford anymore. Old homes suck.
I live in the Bay Area so I feel like unless I get lucky I’ll never buy a home here lol. I got lucky with my apartment
I was able to buy a small house with my fiance just before prices skyrocketed in this stupid city (Tampa.) Housing and rental prices are ridiculous here. It's Florida for fuck's sake.
Omg my parents have a house in Bradenton that's so fucking cookie cutter, I could never pick it out if you put me at the end of their block. Yet that fucker's increased in value by like 300,000$ in a couple years. Fucking what?
I could not BELIEVE how much stuff gained in value out in those suburbs.
ugh don't talk to me about real estate -__-
The $30 million price tag is what's most crazy to me. My house was built 6 years ago, and at the price we paid per square foot an 18,000 sq ft house would only cost $1.59 million. At it's current value, $2.85 million. Her price per sq ft is more than my mortgage payment, woof.

glitterslugs

October 13 2021, 01:21:43 UTC 1 week ago Edited:  October 13 2021, 01:22:05 UTC

i'm building a house rn but i got pretty lucky w/ the land and got a fixed price right before all the cost in materials skyrocketed
That's super lucky!
How very Shane Dawson of ha

ginainabottle

October 13 2021, 01:26:15 UTC 1 week ago Edited:  October 13 2021, 01:27:33 UTC

lmao I literally cannot at the comments talking about how ~c'mon this is not what she's saying at all~ as if the point isn't her statement reeking of privilege and lack of self-awareness.

Good thing her fans are all prepared to cape for the thieving sis bc this is probably going to be her problematique era.
Shut the fuck up
lol I knew what she meant by the LA/London comparison, but it’s still so out of touch wealthy person to complain about that in front of us normies lol

Anyway I know the lead single has fo be typical Adele but I’m hoping this new album has her spicing things up at least a bit sonically, tempo wise, etc. I can’t do another straight ballad album with marginal returns (IMO 19 was stellar, 21 above average, 25 a bit average)
I can't afford to live in London either, bestie!
Nothing is forcing her to purchase a giant house like that, she could get a nice average size house instead of a giant house so not going to have much sympathy for her.
I wonder if she means land—she probably couldn’t get the kind of green space in London that she was able to get in the LA area.
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →