just444 (just444) wrote in ohnotheydidnt,
just444
just444
ohnotheydidnt

Met Gala 2021

Tags: fashion, red carpet and event
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    Comments allowed for members only

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 2281 comments
its pretty but i felt like she wore this to the vmas lmao
i liked the far away shot of the train on the red carpet but up close it doesn't seem that special. she's so beautiful tho


lmao i wanna know who this is tho. at least it's more interesting than the boring suit
looks like either the property bro dating zooey deschanel or john mulaney
the more i look at it, the more i hate it

hair and makeup is terrible
the dress is matronly af

i get the intent, but she gets a C- on execution :/
yeah i agree, the more i see it the less i like it
I like the dress but I hate everything elsw
This is giving me Courtney Love during her actress phase vibes and I’m here for it
This kind of reminds me of my Peaches and Cream Barbie as a kid. I love it.
OMG Yes!
Are you a wholigan?
I don't like Billie's look as a whole. I like the dress, I like her makeup sorta (I wish the eyeliner was wayyyy lighter, it's ruining the look) and her hair looks like weird helmet hair
Its not just Billie's dress, it's her body language. She looks like she FEELS beautiful. My heart!
Yes we love to see it!!
this met is underwhelming tbh
i wish i loved billie's look more tbh, it's cool (and different for her) to see her in a ball gown and she seems like she's enjoying herself, like i WANT to love it but it's just... eh not working for me
Florals for the Met Gala. Groundbreaking. And he's done the flower thing before. At the same event.
remember when CL was his muse? i wonder if she is going to show up

Re: HMMMM

maidenhell

September 13 2021, 22:55:20 UTC 3 days ago Edited:  September 13 2021, 22:55:57 UTC

This looks so cheap. High fashion by way of Michaels Hobby Lobby.
yara shahidi looks stunning
that's beautiful
love this
Looks better en vivo!
ooooh
Omggggg wow!
Okay finally, someone who went for it!
love the drama 😍
she feels like she just stepped off the set of a nightclub scene in matrix 4 and I'm kinda here for it