just444 (just444) wrote in ohnotheydidnt,
just444
just444
ohnotheydidnt

Met Gala 2021

Tags: fashion, red carpet and event
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    Comments allowed for members only

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 2281 comments
yesss this is met!!!
I love this
This is great! It reminds me of the mom in Mary Poppins.
This is the lady who wore a burqa 20 years ago so we would invade Afghanistan lol
This will probably be the most American outfit tonight, honestly.

avingnon

September 13 2021, 22:10:40 UTC 6 days ago Edited:  September 13 2021, 22:14:12 UTC

I’m gonna laugh if Lil Nas X shows up like this (if he really is attending) with this American theme going on



But I hope he’ll give us a LEWK

edit: sorry that was huge lol
I could totally see him showing up in LOUD, skin-tight bedazzled camo and leather, just to ruffle White, Christian, Middle America's feathers.

At least I hope he does
that would be amazing
idk who Brooklyn Beckham is but i love the hot Barbie pink
victoria (posh spice) and david beckhams (soccer player) son
oh thank you LOL my stream was lagging and everyone sounded like they were from The Sims so that's the only namecard I saw

leviosabitch

6 days ago

The Nanny pusher was so pissed off she didn't know who her boyfriend was.

teddy_sinclair

6 days ago

dov_b

6 days ago

oooh i love this

pretty!
yessss she looks incredible i can’t wait for some HQ pics!!
oh my god!!??!

in love with the veil
😍😍😍 need the hq immediately
Ooooh I'm into it.
I need a better pic but I think I'm loving this so far
Gorgeous! I love the veil
I love it!
I'm such a sucker for good cape/veil action
Wish I could say I liked Timothée's look, but I don't like to lie. :/ At least it's not boring?
she looks like she smelled a fart and she's holding back a gag
she only smiles when she remembers throwing her nanny down the stairs

missyxxmisch

5 days ago

She came doing her best Narcissa Malfoy impression
Nicola Peltz will always be the girl who pushed her nanny down the stairs to me


I like her dress!
I really like Eva purely based on following her on Instagram lol
the whites don't really go together
You mean his skin and his suit?
timmy what is this
ngl the top half is stunning

Re: the shoes :(

piklata

6 days ago

Re: the shoes :(

t_snake

5 days ago

Re: the shoes :(

cirila

6 days ago

at least wear an american flag or somethin damn
the top half of the outfit is so good
it's giving caterer's son who had to fill in last minute bc someone called out
I like the stuff around the collar.
Black high tops would have been better!
I love this tbh, you can’t get any more all-American than with a pair of Converse chucks
I actually like this.... minus the shoes, but Chucks are pretty American so he gets a pass
I would like this with different shoes - even if they wanna do high/low playful converse just feel a little too casual with the rest? like even a pair of similar looking leather high-top rick owens sneakers would have tied this together better

Whew nepotism

I appreciate the commitment Timothee makes in not relying on a boring ass suit but I still don't get his appeal.
Pip goes to Hollywood High.
I wanna see what Billie Eilish wears.
keke looks gorgeous af
Oh ffs, I clicked on the livestream and they're interviewing James Corden. No thank you.

I literally just want to see what Billie and Zendaya wear, I don't really care about anyone else. Billie was being covered by a team with sheets so no one could see her.
Zendaya aint coming, she has to work
zendaya's not going, someone is trying to start the rumor that she's not vaccinated but that was debunked. she said she's shooting euphoria season 2

tillychar

September 13 2021, 22:18:44 UTC 6 days ago Edited:  September 13 2021, 22:19:17 UTC

apparently zendaya isn't going unfortunately ): something about her having to film euphoria

eta: oop at me for not refreshing
WHY does James Corden continue to get invited to things.
I wish I knew, he's the worst.
who invited james corden
Probably James Corden invited James Corden. He has to insert himself into everything after all.
He's friends with Anna.

RE: dan-levy

howthedaysounds

September 13 2021, 22:19:52 UTC 6 days ago Edited:  September 13 2021, 22:20:15 UTC

The caption from his IG:

"A big heartfelt thank you to @cartier for so generously welcoming and accessorizing me tonight. What I’ve so long admired about the Costume Institute is its commitment to educate and inspire people through fashion.

I was fortunate enough to also get to work with @jonathan.anderson and the incredible team of designers and craftspeople at @loewe on a look that meant something to all of us. With support from the estate of American multimedia artist and LGBTQIA+ activist, David Wojnarovicz (1954-1992), Jonathan and the design team built upon an image of two men kissing from Wojnarovicz’s work, Fuck You Faggot Fucker, named after a homophobic cartoon the artist had come across. But rather than feed on the message of hate, we wanted to celebrate queer love and visibility - acknowledging how hard artists like Wojnarovicz had to fight, while also presenting the imagery in a way that offered a hopeful message. Tonight, we’re celebrating the resilience, the love, and the joy of the community while honoring a crucial American voice that was taken from us too soon.

To mark the collaboration, Loewe has made a donation to Visual AIDS, an organization Wojnorovicz supported, that continues to promote AIDS awareness and education."
i loooooove Wojnarovicz work
now this is the type of shit i like to see at the met gala

is it just me tho or does his face look... different?

Re: dan-levy

cleanofslate

5 days ago

Re: dan-levy

syvlie0o0

5 days ago

the boots ruin this look for me
this man and his scowl are getting on my nerves lol.
I am so happy we're getting some fashion!!
It feels weird to see his hair different and without glasses lol.
dont hate it or love it but appreciate he took a risk
honestly I think this is fugly even as ~conceptual fashion but I appreciate that he took a risk
I like this. Its a lot, as it should be
I hate and I love it.
ppl complain about influencers being there but I'm more pissed about James Corden ugh
I feel seen.