ljtryout (ljtryout) wrote in ohnotheydidnt,
ljtryout
ljtryout
ohnotheydidnt

In WTF Marvel News... Baymax and Big Hero 6 characters are coming to live-action MCU.



- Baymax, Hiro and other characters from 'Big Hero 6' will be making their live action premiere in a future MCU film.
- The characters for the film are rumored to appear first in 'Secret Invasion' or 'Doctor Strange in the Multiverse of Madness'
- This fuels even more the rumors that MCU will focus Phase 4 on the Multiverse and bringing other IPs (like previous Spiderman films, F4, Fant4astic and more into the MCU timeline)

Source.

ONTD, are you excited to see Baymax in the MCU?
Tags: animation, marvel, the avengers
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    Comments allowed for members only

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 59 comments
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →
Only if Baemax is an actual inflated robot. If not, then no I do not care for this one bit.
I highly doubt they'll use the lizard looking thing from the comics.

It's Disney, they're going with the the cutesy (more well known) version.
I loved this movie ;___; <3
YES MORE LOVE FOR MY BABY BOY HIRO!!!!

I love them so much, that movie had no right being so emotional ugh. I hate that I can never find any Hiro merch, but even more so Hiro in his armor.
Where were you looking? I've never seen Hiro merch that wasn't in his armor lol.
SCARLETT JOHANSSON FOR HIRO!!!
Not too far from what the Disney film already did.
> Disinsider

via GIPHY

They’re quite reliable actually.
Wut
I didn't even know big hero 6 was marvel 😂 I think marvel is gonna start moving away from their superhero formula or at least gonna do more interesting superhero concepts. Which is good.
Well in the original comic book, Sunfire & Silver Samurai were members and they both had ties to the X-men so who knows.
I just had the kombucha girl reaction irl.

Just don't fuck it up
there better be a scene with a cat (goose where you at!!)

gif
omg yessss!!! I hope Ryan Potter is involved somehow 🙏🙏🙏

I'm still sad the animated series is done tho, it was soooo cute and fun!!! 😭❤
If this is true, I hope him being in Titans doesn't affect his chances of being Hiro.
live action baymax...i hope they make ha campy as fuck!
Lmao I scrolled so fast I thought it was Bayonetta and was like wait what come back, cmon back!
LEAVE IT ALONE HOLLYWOOD!!
MCU will focus Phase 4 on the Multiverse and bringing other IPs (like previous Spiderman films, F4, Fant4astic and more into the MCU timeline)

This sounds like a gigantic mess waiting to happen.
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →