syphilisdiller (syphilisdiller) wrote in ohnotheydidnt,
syphilisdiller
syphilisdiller
ohnotheydidnt

The Bachelor: The women are not Hannah B fans



They didn't like it when she showed up the first time, and they really aren't liking her second appearance.

source

Tags: discussion, live viewing post, reality show, television - abc, television promo / stills, the bachelor / bachelorette (abc), true love / love is dead, who asked for this
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Comments allowed for members only

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 282 comments
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →
I mean, I wouldn't want to be someone's second choice, either.

beeweastie

January 14 2020, 01:11:31 UTC 1 week ago Edited:  January 14 2020, 01:12:05 UTC

lmao oop nvm i misread

i thought you meant he was hannah's second choice
I did!

beeweastie

1 week ago

i would be INFURIATED
except excited i could get out of having to tell sex stories on stage
as a viewer i feel CHEATED tho. these stories were gonna be awful and i was about to be living for it
THE GLITTER IN HIS BEARD.
Daaamn, Peter
thank god this fucking date is gonna be skipped
I would have lived for the awkwardness!
What did she say!?!
It seemed like she called his ass out!
she's going home for that
I hope he has a producer that tells him he’d look bad as hell for dismissing the girl who rightfully challenged him.
i hate the new hair trend of the two chunky pieces of hair on either side of your face
Same, it's like a throwback to 2002 when two stringy pieces on either side of your face was trendy.
I had an irrational hatred for Amanda Bynes’s hair when she ALWAYS did that.
She is too cool for Peter’s ass and is about to his friend girl that he confides in.
lol a date with a guy who is still bumming on his ex. seems like fun
Well to be fair to Peter it’s not like he’s calling Hannah up and asking her to keep showing up.
he did know she'd be at the date so there had to be some approval there

realityvsdreams

January 14 2020, 01:21:44 UTC 1 week ago Edited:  January 14 2020, 01:22:11 UTC

lol i kinda want it to come out that he asked her into the house to see the shit hit the fan
that breakup was so soon!

yeah, WHICH IS WHY THIS SHOW IS SILLY
I DO appreciate how Peter is touchy but not aggressive. I wish more men would fucking make moves anymore.
I do hate how he purposely puts women up on bars. He was so awkward when he did it the first time.
Just learned that one can of wine is equal to half a bottle of wine. what is this madness.
Cans of wine are dangerous but I love them lol
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →