ONTD

3:21 pm - 07/15/2014

Miley Cyrus is ‘Inspiring’ and ‘Professional’ According to Icona Pop

Image and video hosting by TinyPic

Icona Pop have nothing but good things to say about their new pal Miley Cyrus.

The pop duo opened for the 21-year-old singer on her recent Bangerz Tour, and had more than a few kind words to share with E! News about their experience.

“She’s such an amazing girl. Super down-to-earth and caring,” the pair shared. “It was such a good vibe [on tour] and she’s so hardworking. She really inspired us. She’s really, really cool.”

The Swedish girls went on to add, “I think the best thing with her is that she grew up in a family that was kind of famous so the best part about her is that she knows how to combine fun with work as well. She would never risk a show by going out the night before but if she was free the night after, she would definitely go out and have a good time.”

Despite the ‘Wrecking Ball’ star’s crazy antics, Icona Pop insist she’s super professional. “She’s really a smart woman and everything on stage … was her idea. She’s the boss of everything and it’s just very inspiring to be around someone who’s having a lot of fun because she’s doing stuff her way and with her friends and her crew, but in a very professional way.”
It’s nice to hear that underneath Miley’s wild, twerking ways, she’s a pro!

source


ONTD - does Miley Cyrus inspire you the same way??
Page 1 of 3
<<[1] [2] [3] >>
fatbom 15th-Jul-2014 07:31 pm (UTC)
i wonder what her next phase is after this whoaooaa psychedelic one is over
actxappalledx 15th-Jul-2014 07:32 pm (UTC)
I hope she goes back to pilates and top knot miley
mattthew 15th-Jul-2014 07:57 pm (UTC)
i would die
dreamoftheday 15th-Jul-2014 08:22 pm (UTC)
this was the best Miley, she looked so good tbh
infidelkast 15th-Jul-2014 09:35 pm (UTC)
that would be hilarious. ~it was all a dream~
goofusgallant 15th-Jul-2014 09:36 pm (UTC)
The only time I stanned for her.
novacek001 15th-Jul-2014 07:32 pm (UTC)
she seems to know how to market herself just right so her next phase will be quite interesting
cageyb 15th-Jul-2014 07:32 pm (UTC)
Reggae.
sharktoothdecay 15th-Jul-2014 07:33 pm (UTC)
juggalo phase
hbic_monalisa 15th-Jul-2014 07:33 pm (UTC)
I fear she's going to pull a Kesha and try to extend it onto another album...
adriana_venti 15th-Jul-2014 07:33 pm (UTC)
cuntry*
abortions 15th-Jul-2014 07:36 pm (UTC)
death metal
morgan90 15th-Jul-2014 07:41 pm (UTC)
Irrelevance
kyoumei 15th-Jul-2014 07:42 pm (UTC)
Shailene-esque, paleo diet, hookah smoking hippie.
placentipede 15th-Jul-2014 07:44 pm (UTC)
christian metal, i hope
punishermax 15th-Jul-2014 07:47 pm (UTC)
She marries Robin Thicke and makes a collaborative album with him
mirandastan 15th-Jul-2014 07:49 pm (UTC)
idc so long as its as surprisingly flawless as her debut

anna_karenina_x 15th-Jul-2014 07:51 pm (UTC)
Coffee shop hipster folkie
stranglerwcandy 15th-Jul-2014 07:55 pm (UTC)
Dancehall
adriana_venti 15th-Jul-2014 07:56 pm (UTC)
this entire thread omg lol
rogueguy 15th-Jul-2014 08:06 pm (UTC)
We'll know when R8 drops
labellavitaaa 15th-Jul-2014 10:08 pm (UTC)
Whatever else she can jack from Twitter/Tumblr
vagina_dentada 15th-Jul-2014 10:31 pm (UTC)
Fundamentalist, Leviticus-preaching Rastafarianism or K-pop
birkenstoxxx 15th-Jul-2014 11:57 pm (UTC)
i'm getting a feeling that this 90s glam revival is going to lead to the earth mother goddess/70s california natural babe look coming back in. sort of tomboyish but sexy, simple shit. so maybe she'll go for like a hippie surf-country vibe
hypnology 15th-Jul-2014 07:32 pm (UTC)
that red leo makes my vagina hurt just looking at it.
poopanna 15th-Jul-2014 07:35 pm (UTC)
Same, so I'm wondering why you'd purposely do that to yourself.
anna_karenina_x 15th-Jul-2014 07:39 pm (UTC)
It was probably Terry's idea
firestarter_007 15th-Jul-2014 07:41 pm (UTC)
mte i cringe every time i see it
arielazul_22 15th-Jul-2014 07:50 pm (UTC)
it's a really uncomfortable pic to look at
feelgooderies 15th-Jul-2014 08:02 pm (UTC)
Most of the outfits she wears look like a yeast infection waiting to happen.
edie 15th-Jul-2014 08:37 pm (UTC)
I still notice the little stain someone pointed out in the crotch area😭
la_petite_singe 15th-Jul-2014 08:40 pm (UTC)
Right?! What is even happening there??
oltschi 15th-Jul-2014 07:33 pm (UTC)
She was high as shit during this photoshoot... At least that's what it looked like to me.
limberwolf 15th-Jul-2014 07:35 pm (UTC)
yeah look at her pupils in the pic on the right, they're HUGE considering how much flash is on her

molly maybe?
oltschi 15th-Jul-2014 07:41 pm (UTC)
I've been thinking cocaine. I mean, it's Richardson's photoshoot.
pillsburydoughb 15th-Jul-2014 07:41 pm (UTC)
you'd HAVE to be intoxicated to pose like that.
swissbeauty23 15th-Jul-2014 07:52 pm (UTC)
yup
save_me_xenu 15th-Jul-2014 08:13 pm (UTC)
She could also be drunk, she looks a little red in the face.
miwa201 15th-Jul-2014 07:33 pm (UTC)
does anyone care about icona pop anymore?
hbic_monalisa 15th-Jul-2014 07:35 pm (UTC)
No one ever really cared.
save_me_xenu 15th-Jul-2014 08:14 pm (UTC)
I love it.
arcticmonkeys 15th-Jul-2014 08:28 pm (UTC)
mte lol
placentipede 15th-Jul-2014 07:44 pm (UTC)
aw, between their 2 (well, like 1.5) albums they have a few really good tracks. Most of it is mediocre tho
hbic_monalisa 15th-Jul-2014 07:34 pm (UTC)
Miss American Dream since she was 17.
arilicious 15th-Jul-2014 08:35 pm (UTC)
more like 13, lol, but yeah.
bodyache 15th-Jul-2014 09:03 pm (UTC)
its a song.
phallus 15th-Jul-2014 07:36 pm (UTC)
She'll pull a Back To Basics on us and clean up her image.
riskthefall 15th-Jul-2014 07:41 pm (UTC)
Seems like it since pop history has a way of repeating itself.
smolderhotter 15th-Jul-2014 07:42 pm (UTC)
that would be awesome lol
pillsburydoughb 15th-Jul-2014 07:42 pm (UTC)
yep. I expect some sort of hangover phase, if you know what I mean. although not in the near future.
wallyace 15th-Jul-2014 07:44 pm (UTC)
Imagine how hideous she would look with Baby Jane styling, makeup, and hair.
weatherstaff 15th-Jul-2014 07:57 pm (UTC)
lol, seriously. plus her voice would NOT fit the music.
lumosofmylife 15th-Jul-2014 08:01 pm (UTC)
Idk, she looked really pretty in her Marilyn Monroe inspired shoot and she was looking great right before the Bangerz era started. She can clean up nicely.
pillsburydoughb 15th-Jul-2014 08:11 pm (UTC)
I feel like she's already been styled that way before.
davetvs 15th-Jul-2014 08:36 pm (UTC)
this is so mean but I'm laughing
spiral_mystik 15th-Jul-2014 08:31 pm (UTC)
Yep. I said once and I say it again. Old Hollywood glamour will be her next look. Her first video will be in black and white and she will rock blond curls.
zombie_turtle 15th-Jul-2014 10:12 pm (UTC)
she's not talented enough to pull anything near a back to basics.
birkenstoxxx 16th-Jul-2014 12:01 am (UTC)
that makes sense, especially because i think she is really influenced by gwen stefani and she did that whole pinup thing after her crazy 90s alien style
nermal_kat 15th-Jul-2014 07:37 pm (UTC)
well, if Icona Pop says so..
blacktinbox 15th-Jul-2014 08:02 pm (UTC)
Lmfao
mmbien 15th-Jul-2014 08:10 pm (UTC)
lol but it's better for them to kiss arse on the way up than be like azealia banks and completely decimate their own career.
roller_rager 15th-Jul-2014 08:13 pm (UTC)
Are they really on the way up tho? From their sales it seems like they stalled.
adriana_venti 15th-Jul-2014 08:14 pm (UTC)
who is azealia banks?
nermal_kat 15th-Jul-2014 09:30 pm (UTC)
correct. but Azealia's technique is better for us, the viewing public
fortunatoxlk 15th-Jul-2014 08:58 pm (UTC)
MTE. Must be legit.
toilandblood 15th-Jul-2014 09:59 pm (UTC)
lol mte
punishermax 15th-Jul-2014 07:46 pm (UTC)
She goes back to country music and uses this 'phase' as a way to push a redemption angle.
ernestinewalker 15th-Jul-2014 07:49 pm (UTC)
Yes. Miley inspires me all the time. I'm sitting here with a crotch wedgie a mile high, and I've replaced my desk chair with a hot dog roller full of teddy bears.
mirandastan 15th-Jul-2014 07:51 pm (UTC)
Icona Pop says

So do they speak in unison or like say every other word?
swissbeauty23 15th-Jul-2014 07:52 pm (UTC)
LOL
swissbeauty23 15th-Jul-2014 07:51 pm (UTC)
what exactly is so inspiring about her? she may be a nice girl and yeah she seems to work hard but...ok?
byronlord 15th-Jul-2014 07:52 pm (UTC)
Did she inspire herself enough to receive a psychiatric evaluation though?
arielazul_22 15th-Jul-2014 07:53 pm (UTC)
i just don't see the point of doing what she's doing in the second pic...like it's already a high cut leotard, so why? is she trying to show off her thigh gap? her vulva?! ugh.
prophecypro 15th-Jul-2014 07:54 pm (UTC)
Kids say the darnest things
Page 1 of 3
<<[1] [2] [3] >>
This page was loaded Jul 23rd 2014, 6:06 pm GMT.