ONTD

11:12 am - 06/09/2014

MTV interviews Megan Fox & Will Arnett for TMNT

In anticipation of the reboot of the beloved franchise, we visited the set of the upcoming movie and spoke to stars Megan Fox and Will Arnett. And Fox, who plays news reporter and friend of the turtles April O’ Neil, couldn’t have been more excited.



Visit the source to watch because the video won't embed
divafit 9th-Jun-2014 04:21 pm (UTC)
that picture had me shook for a sec, I was like "that's definitely NOT will arnett"
liddlebins 9th-Jun-2014 05:53 pm (UTC)
lol same
_vituperative 9th-Jun-2014 04:21 pm (UTC)
Gorgeous as always <3
cuzilubb 9th-Jun-2014 04:24 pm (UTC)
Too bad, won't let me watch, but she looks really cute from the still
lestat 9th-Jun-2014 04:26 pm (UTC)
♥ megan ♥
champagnexdream 9th-Jun-2014 04:31 pm (UTC)
Lol she's cute. But she got the words to the song wrong. D: I appreciate her allusion to the Vanilla Ice part though, that made up for it.
kwikimart 9th-Jun-2014 05:03 pm (UTC)
She's so cute, I'm glad she'll be out and about, doing promo, I've missed her <3
infidelkast 9th-Jun-2014 05:08 pm (UTC)
Ugh I love Megan. I'm so glad it's not ontd circa 2008, everyone used to haaatee her omg 
abcdlovelife 11th-Jun-2014 05:46 am (UTC)
it was so hard to be a stan back then
phreshprince 9th-Jun-2014 05:08 pm (UTC)
Will Michael Bay have 2 flops this summer? Because this one surely won't do well.
therearewords 9th-Jun-2014 06:48 pm (UTC)
We can only hope.
crackedbelljar 9th-Jun-2014 05:11 pm (UTC)
I'm going to confess that I used to have an irrational hatred for her just because she was so hot. Typical insecure bitchy girl shit. One day I woke up and realized I actually love her. Proud of myself for maturing and recognizing my ignorance.
placentipede 9th-Jun-2014 05:15 pm (UTC)
bless u <3
crackedbelljar 9th-Jun-2014 05:17 pm (UTC)
I had the same epiphany about Angelina Jolie a bit after I did with Megan. They same to illicit a similar reaction from women, or at least used to circa 2008.
smolderhotter 9th-Jun-2014 05:13 pm (UTC)
She could be a cute MJ
placentipede 10th-Jun-2014 12:56 am (UTC)
Actually IA and I think she would be able to work well with the tone of TASM films
fancycarousel 9th-Jun-2014 05:46 pm (UTC)
Looking at the picture reminds me that I need to start finding new prescription glasses, and I really like the rectangular clubmaster style on that interviewer.

Megan looks cute.
veronicarg 9th-Jun-2014 05:48 pm (UTC)
My queen <3. It's stupid how excited I am for the TMNT movie, ngl. I've missed her so much.

I'll also enjoy posts about her more in ONTD, since people hated her waaaay too much back in 2008/2009 and now they love her. Those were dark times, man.
summerstar882 9th-Jun-2014 05:58 pm (UTC)
I feel old as shit. I can still remember being in line with my parents on a movie night and vividly remember seeing the teaser poster for the original film (and seeing both in the theater). Also going to echo her sentiments. Little girls can have crushes on animated characters :)

First one was coincidentally Michelangelo as well. I remember going to MGM studios in Orlando in the early 90's and waiting in line to get a picture taken with the character and being all nervous lol

Second animated crush was followed by Gambit from the X-men cartoons
mssykes 9th-Jun-2014 06:05 pm (UTC)
yes, queen megan! i cant wait til she does more promo.
whaturmamasaid 9th-Jun-2014 08:37 pm (UTC)
i still can't with those turtle's faces. who the fuck approved that ?!! >_
maynardsong 9th-Jun-2014 10:44 pm (UTC)
I don't like Megan Fox. It isn't because she's sexy. It's because of her ~I'm not like other girls who are catty bitches~ shtick. Congrats kid, you made a self fulfilling prophecy.
prophecypro 10th-Jun-2014 05:06 am (UTC)
She looks cute. Movie might be a mess but I'll watch it
This page was loaded Dec 22nd 2014, 6:35 pm GMT.
# # # #