ONTD

9:50 pm - 05/09/2014

Posters for new CW shows

Page 1 of 4
<<[1] [2] [3] [4] >>
joinmymisery 10th-May-2014 01:53 am (UTC)
what the hell is jane the virgin about
evett 10th-May-2014 01:54 am (UTC)
A series of surprising and unforeseen events causes a hard-working, religious young Latina to be accidentally artificially inseminated. Adapted from a Venezuelan telenovela.
blackwidow 10th-May-2014 01:56 am (UTC)
accidentally artificially inseminated

Umm...
fenchurchly 10th-May-2014 01:57 am (UTC)
WHHHATTTTT


Amazing.

Just amazing.
qween_frostine 10th-May-2014 01:58 am (UTC)
Literally what?!
hurtslikesanta 10th-May-2014 01:59 am (UTC)
How is one accidentally artificially inseminated?
lushlust 10th-May-2014 02:03 am (UTC)
SHOW OF OUR TIME!
myairguitar 10th-May-2014 01:54 am (UTC)
~accidentally artificially inseminated~ is all you need to know
saintssin 10th-May-2014 02:18 am (UTC)
The pinnacle of television, imo.
blackwidow 10th-May-2014 01:53 am (UTC)
iZombie looks bad just from that picture, but Rob Thomas is behind it, and he gave us Veronica Mars so I'll watch.
marley_love 10th-May-2014 02:40 am (UTC)
Rob Thomas as in Matchbox Twenty? No shit, really?
_scarlett_icons 10th-May-2014 03:06 am (UTC)
I can't tell if you're being serious...
winter_lace 10th-May-2014 03:27 am (UTC)
ugh... they are two different people
bnlmaroonvwbug 10th-May-2014 03:41 am (UTC)
Lmao the same thought crossed my mind when veronica started but I figured out on my own different people
myairguitar 10th-May-2014 01:53 am (UTC)
Jane the Virgin sounds horrendous. I don't understand...
yonasmic 10th-May-2014 01:53 am (UTC)
LOL THEY ALL LOOK SO BAD

The Messengers tho......
dyaus_screaming 10th-May-2014 01:56 am (UTC)
yeah that one looks all right
raunchyb 10th-May-2014 03:36 am (UTC)
I almost questioned whether they were parodies, like the fake reality show posters that a PBS station had a while ago.
helders 10th-May-2014 01:58 am (UTC)
lmfao
kimmy_kun 10th-May-2014 02:14 am (UTC)
Lawd
vector_pole 10th-May-2014 02:21 am (UTC)
these are both so bad
marley_love 10th-May-2014 02:41 am (UTC)
It just gets funnier each time I see it.
rare_lj 10th-May-2014 03:54 am (UTC)
Lol irl

Why is it blurry when he's just standing with his arms crossed
beatofmy_drum 10th-May-2014 04:23 am (UTC)
i like how his hair stayed flat while running.
rissaroo 10th-May-2014 05:20 am (UTC)
lol i can't
mjspice 10th-May-2014 11:47 am (UTC)
EVERYTIME! XDDDDD
nimberlane 10th-May-2014 02:24 pm (UTC)
BITCH STOP IT! LOL
francesbcobain 10th-May-2014 01:54 am (UTC)
The brains in the iZombie one look like ramen. :(
octoberalex 10th-May-2014 01:57 am (UTC)
i thought it was ramen, oops
dyaus_screaming 10th-May-2014 01:58 am (UTC)
oh my god I just realized that they were brains.
helders 10th-May-2014 01:58 am (UTC)
lmao i thought she was eating ramen with brain bits
evett 10th-May-2014 01:59 am (UTC)
There is a piece of brain there with noodles on top
qween_frostine 10th-May-2014 01:59 am (UTC)
Definitely thought it was ramen, am now (idk why) so disturbed.
moonsenorita 10th-May-2014 01:59 am (UTC)
Oh, I thought she was eating ramen with some brain in it, mixin' up her brain recipes a bit
sustainablefuel 10th-May-2014 02:53 am (UTC)
sheep brains yummy tbh
mjspice 10th-May-2014 11:47 am (UTC)
I THOUGHT THEY WERE RAMEN OMG!

Edited at 2014-05-10 11:48 am (UTC)
dyaus_screaming 10th-May-2014 01:55 am (UTC)
Who wants to take bets on when these'll be canceled?
blackwidow 10th-May-2014 01:58 am (UTC)
Jane the Virgin will be the first one to get canceled after 10 episodes. The Flash will get the CW forever treatment that Supernatural, The Vampire Diaries, and now Arrow are receiving, and the other two will get a full season tops.
myairguitar 10th-May-2014 02:01 am (UTC)
10 episodes might be pushing it, I think.
vector_pole 10th-May-2014 01:55 am (UTC)
I bet that horrible virgin show is going to run for like 7 seasons. Just fucking because.
dyaus_screaming 10th-May-2014 01:56 am (UTC)
watch it somehow be the best out of the lot.
vector_pole 10th-May-2014 02:13 am (UTC)
i would not doubt it. i thought the carrie diaries was going to be completely awful and now i'm sad it's cancelled.
dacrenon 10th-May-2014 02:04 am (UTC)
How many seasons before she gets accidentally inseminated a second time?
alfendi 10th-May-2014 01:57 am (UTC)
These posters all look terrible. Looking forward to The Flash though. God, I hope it's good.
bagelsvswaffles 10th-May-2014 01:58 am (UTC)
The Messengers poster is all that it took to make me want to watch, tbh.
missedith17 10th-May-2014 01:58 am (UTC)
These are all really terrible and in the IZombie one is she eating brains? or ramen? Or mixed brains with ramen?
saintvlas22 10th-May-2014 01:59 am (UTC)
brainmen
megswan 10th-May-2014 01:58 am (UTC)
Visible ass?

evett 10th-May-2014 02:03 am (UTC)
The CW has been getting a bit risque.

IDK if you watch Reign but in the pilot there was a scene where all the girls get horny and one of them goes to finger herself and a man comes behind her and does it for her.
sumlikeithaute 10th-May-2014 02:47 am (UTC)
lol! Have you never watched 'Gossip Girl'?! It's been risque for years now.
sumlikeithaute 10th-May-2014 02:48 am (UTC)
Did they show the man fingering her on screen?
prophecypro 10th-May-2014 04:00 pm (UTC)
They been pulling that shit lowkey on other CW shows for ages.
go3x 10th-May-2014 07:46 am (UTC)
I hope this has lots of man on man sex but I'm not holding my breath.
saintvlas22 10th-May-2014 02:00 am (UTC)
The Messengers sounds like some messy middle school fanfiction
setsuna16 10th-May-2014 02:02 am (UTC)
It probably is...
dyaus_screaming 10th-May-2014 02:03 am (UTC)
vs Jane the Virgin?
saintvlas22 10th-May-2014 02:03 am (UTC)
Well, that's adapted form a telenovela, which are always pretty messy.
qween_frostine 10th-May-2014 02:00 am (UTC)
What is the Messengers about? And yes, I'm too lazy to google it.
dyaus_screaming 10th-May-2014 02:02 am (UTC)
group of unrelated people die then reawaken and realize they have been deemed responsible for preventing the apocalypse... or something like that.
qween_frostine 10th-May-2014 02:18 am (UTC)
lmao ty!!
complisult 10th-May-2014 02:24 am (UTC)
If I died and then somebody woke my dead ass up to prevent the apocalypse, I'd just be like "no thx." What happens if I don't help? The world ends and I'm still dead. Not my problem.
alfendi 10th-May-2014 02:03 am (UTC)
The Messengers starts with a mysterious object down to earth. A group of seemingly unconnected strangers die from the energy pulse, but then awaken to learn that they have been deemed responsible for preventing the impending Apocalypse.
Page 1 of 4
<<[1] [2] [3] [4] >>
This page was loaded Jul 30th 2014, 5:42 am GMT.