ONTD

4:34 pm - 05/02/2014

First Look at 'Fallen'. Another love triangle for teenager .



Fans of the popular "Fallen" YA series by Lauren Kate have been begging for a film adaptation since the inaugural novel's release in 2009… and now it's on, it's happening.

The film adaptation began shooting earlier this year starring Addison Timlin ("Californication") as 17-year-old Lucinda "Luce" Price, who's sent to the Sword & Cross reform school after being accused of a crime she didn't commit. Once she's there, she starts having strange visions and, as should come as no surprise, she winds up in a bit of a love triangle, caught between Daniel Grigori (Jeremy Irvine, "War Horse") and Cameron Briel (Harrison Gilbertson, "Need for Speed"), who both turn out to be falling angels who have been vying for her affection for centuries.

Of course, Luce, Daniel, and Cam look exactly as dark and twisty — and totally gorgeous — as you might imagine. As Daniel broods and Cam looks sweetly upon the brunette beauty, who could blame the girl for being caught in such a predicament?

"Fallen," based on the popular series by Lauren Kate, and directed by Scott Hicks ("Shine") recently finished shooting and is slated to arrive in theaters sometime in 2015.

src
They looks like young Damon , Elena & Stefan.
Page 1 of 6
<<[1] [2] [3] [4] [5] [6] >>
aredhela 2nd-May-2014 02:41 pm (UTC)
Congrats on looking worse than CW posters
a_grumble_cakee 2nd-May-2014 03:04 pm (UTC)
lol I was sure this was a new CW show from the picture.
hermione_vader 2nd-May-2014 06:36 pm (UTC)
I couldn't tell if this is supposed to be a movie or a new CW show.
redleigh86 2nd-May-2014 07:50 pm (UTC)
I was skimming real quick and legit thought it was a poster for TVD.
sandstorm 2nd-May-2014 02:42 pm (UTC)
Of course, Luce, Daniel, and Cam look exactly as dark and twisty — and totally gorgeous — as you might imagine.

*cough*
ilouboutin 2nd-May-2014 02:43 pm (UTC)
lemme guess - the one on the left is the ~bad boy
crazyventures 2nd-May-2014 02:44 pm (UTC)
Did the leather jacket and ponytail give it away? lmao
nikuru 2nd-May-2014 02:53 pm (UTC)
Both, really from what I recall.
imnotasquirrel 2nd-May-2014 02:43 pm (UTC)
idk why that pic is making me laugh
tellmeimawreck 2nd-May-2014 02:43 pm (UTC)
Because we don't have enough flop YA film adaptations already.
theantipoet 2nd-May-2014 02:44 pm (UTC)
I can't.

tbh, the thing that I liked most about Hunger Games was that there was no real love triangle. it feels refreshing to stumble on YA-lit that's not mired in that shit.

Edited at 2014-05-02 02:44 pm (UTC)
evil_slayer 2nd-May-2014 03:00 pm (UTC)
Seriously? Peeta and Gale? I think you mean Divergent.
theantipoet 2nd-May-2014 03:01 pm (UTC)
Gale is like not in the books at all, though.
lady_of_elves 2nd-May-2014 03:17 pm (UTC)
pshhhh anyone who actually thought she would pick gale needs to develop better reading comprehension
tube_fiend 2nd-May-2014 09:42 pm (UTC)
I think that people who read for romance in their books saw a love triangle, but I honestly don't think it was written as a love triangle. Because there really wasn't that much, ya know, love. She had bigger things going on. While she liked them both, she was most interested in what they could DO for her, and she didn't really have the time or ability to figure out if her interest in either boy was driven by something deeper than practical need.

I mean, there was a triangle in the sense that two boys were interested in one girl. But that girl was interested in trying to survive.
dinosaur 2nd-May-2014 02:44 pm (UTC)
sounds horrible
lovedhurtlost 2nd-May-2014 02:44 pm (UTC)
Ugh rme
zoaster_toaster 2nd-May-2014 02:44 pm (UTC)
Isn't this the book where the love interest tries to actually kill the girl?
chandyland11 2nd-May-2014 02:48 pm (UTC)
I think that's Hush, Hush, right?

It's so hard to tell them apart
whizzingfizbee 2nd-May-2014 03:02 pm (UTC)
~so romantic~
squirrels_oh_no 2nd-May-2014 03:12 pm (UTC)
That's Hush, Hush, but this guy is no dreamboat either.
whereisthewine 2nd-May-2014 03:43 pm (UTC)
I just read the plot on Wikipedia and wtf at everything in that book.
brightstarmara 2nd-May-2014 05:03 pm (UTC)
That doesn't really narrow it down does it.
flaviavn 2nd-May-2014 02:44 pm (UTC)
I can't even. Not with that Edward Cullen hairstyle
finchburg 2nd-May-2014 02:45 pm (UTC)
This will probably be a mess but I read the first couple of books so I will probably download a cam.
karis_azura 2nd-May-2014 05:28 pm (UTC)
same....I read the first at a lay over and it wasn't really *that* bad but this was years ago before we all got so sick of the YA shitty books to movies.
ohprecioustime 2nd-May-2014 02:45 pm (UTC)
no thanks
ljubavirakija 2nd-May-2014 02:45 pm (UTC)
LoL.

<333 for the OP

Edited at 2014-05-02 02:46 pm (UTC)
grotesque_xxx 2nd-May-2014 04:30 pm (UTC)
<3333
cryinonthemetro 2nd-May-2014 02:45 pm (UTC)
that pic straight up looks like a parody
flaming_poof 2nd-May-2014 02:47 pm (UTC)
They look like budget Damon , Elena & Stefan.

Edited at 2014-05-02 02:47 pm (UTC)
hermione_vader 2nd-May-2014 06:38 pm (UTC)
A+ comment.
Page 1 of 6
<<[1] [2] [3] [4] [5] [6] >>
This page was loaded Dec 21st 2014, 6:12 pm GMT.