ONTD

11:49 pm - 04/08/2014

Ranking The Men of "Friday Night Lights"

0
Texas Forever. WARNING: Controversial.

5. Coach Eric Taylor
0
HEAR ME OUT. Admittedly, I am biased because I have long considered Kyle Chandler a DILFy mega-fox. And even though he’s not a super-sexual presence on the show in the script, that doesn’t mean we don’t know his sex life with Tami is amazing and he definitely knows what he’s doing in the sack. SO.

4. Tim Riggins
0
Riggins, Riggins, Riggins. You can barely utter a complete sentence (“Texas forever” doesn’t count). While a lesser show would imply that you’re “smarter than we think you are” and have “a lot of potential if you could just apply yourself,” FNL is too good for this. You have glorious abs, but you are dumb as shit, and you kind of seem like a few-thrusts-and-done selfish bedmate. Taylor Kitsch will never get a better role than this — did you guys see Tim Riggins On Mars? It was the worst.

3. The Swede
0
The hot lifeguard that Julie Taylor has a fling with while she’s dating Matt Saracen is kind of unlike anyone else on the show: He’s an academic, with intellectual (pretentious, really) college friends who don’t give a shit about football. For all her big talk about vegetarianism and how everyone in Dillon’s a meathead, Julie is intimated. But the Swede’s obvious appeal coupled with the likelihood that he’d rather stay in bed and watch The Daily Show than go to the homecoming game pushes him towards the top of the list.

2. Vince Howard
0
The juvie-delinquent-turned-Dillon-football-star is played by Michael B. Jordan. Nothing wrong with that.

1. Matt Saracen
0
Dead. Matt Saracen is a genetically-engineered superboyfriend. He’s a shy, responsible nerd who is super-sensitive and likes drawing, trapped in the body of a hot football player. He takes care of his grandma (!) respects his girlfriend (!!) and always tries to do the right thing (!!!), and are there three sexier qualities? Not really.
It helps that Zach Gilford looks like this. And look at these pictures of his IRL wedding! I’m going to have a stroke.

The full list can be found at the Source

ONTD, who do you think was the hottest guy on Friday Night Lights?
Page 1 of 3
<<[1] [2] [3] >>
horrorparties 9th-Apr-2014 10:36 am (UTC)
ew at the swede even being on here

saracen forever <3
alkalinecupcake 9th-Apr-2014 10:41 am (UTC)
I love that the article says "Texas Forever. WARNING: Controversial." Hahahaha

I'm all about Coach Taylor, Tim Riggins and Matty Saracen. Ok, and I got a soft spot for Luke Cafferty. hahaha
I think it's time for a rewatch. It's such a good show.
fromahippie 9th-Apr-2014 10:56 am (UTC)
luke was very cute, and so was Vince.
alkalinecupcake 9th-Apr-2014 11:11 am (UTC)
oh yeah Vince but I rather his dad, I know he was a terrible person in it but I find him hot in other things!



onlygifihaveofhim. ;)
actionlady 9th-Apr-2014 01:30 pm (UTC)
luke had me from the moment he appeared on screen crying on the football field talking to tami. he was the sweetest boy. i need a rewatch asap. but RIGGINS IS NUMBER ONE, list!
ironicmustache 9th-Apr-2014 10:43 am (UTC)
i can't choose between saracen / luke / vince / coach !!!!!!!
cranberryfitch 9th-Apr-2014 10:45 am (UTC)
lmao why the hell is the swede on here? the whole point of his character was that he was gross and douchey and not exactly what julie held him up to be

landry and luke should be the top five tbh
squishinator 9th-Apr-2014 11:22 am (UTC)
...landry?? Isn't this a list based on hotness?
cranberryfitch 9th-Apr-2014 11:26 am (UTC)
lmao ik but ilh </3
eerilybeloved 9th-Apr-2014 10:48 am (UTC)
Coach should be #1. Literally the perfect man.

My faves are Coach, Matt, Tim, Vince and Luke though.

michelleantonia 9th-Apr-2014 11:04 am (UTC)
this whole comment
zparklemotion 9th-Apr-2014 12:33 pm (UTC)
what kind of flawless taste
watch_mex0x0 9th-Apr-2014 12:52 pm (UTC)
BOW
artemis_archer 9th-Apr-2014 01:47 pm (UTC)
Ia with all of this
bad_situation 9th-Apr-2014 01:55 pm (UTC)
agreed!
flirflir 9th-Apr-2014 04:25 pm (UTC)
Perf comment
msmcfeeley 9th-Apr-2014 04:32 pm (UTC)
This.
I was probably the only one grinning like an idiot during Wolf of Wall Street every time Kyle was on the screen. lol
astralwish 9th-Apr-2014 05:28 pm (UTC)
BASICALLY
burn_to_emerge 9th-Apr-2014 10:51 am (UTC)
The Swede? Wtf? I never really was into Matt Saracen, but he'd make a great hypothetical boyfriend. Such a sweetheart.
fromahippie 9th-Apr-2014 10:55 am (UTC)
THE SWEDE? HDU

in terms of hotness tim riggins is #1. in terms of character my favorites are Coach and Zach.

Edited at 2014-04-09 10:55 am (UTC)
jodes4000 9th-Apr-2014 10:59 am (UTC)
The swede at number three??? That joe Jonas eyebrow fool, hell no.
Should be luke cafferty.

Flop list.

Also it's cute that 33 is now 33, happy b'day taykitsch.

mors_amor 9th-Apr-2014 11:02 am (UTC)
I was all about Matt. But Smash was so captivating to me too.
actionlady 9th-Apr-2014 01:31 pm (UTC)
i love smash. he started out as such a loudmouth brash kid and by his last episode i was sobbing at the tv begging him not to leave me.
ladysherlock 9th-Apr-2014 03:11 pm (UTC)
Smash always gets left off these lists. I found him much cuter, and his story far more compelling then Riggins.
michelleantonia 9th-Apr-2014 11:04 am (UTC)
Why on earth is Coach not #1???????? Maybe you have to be of a certain age, but once you get there, you realize the crystal clear fact that Coach>>>>>>>>>
andwefight 9th-Apr-2014 11:16 am (UTC)
perfect comment
liliana_ 9th-Apr-2014 11:40 am (UTC)
Right? When they were all "hear us out", I assumed they'd explain why he wasn't #1, not why they put him on the list at all. This is not even a debate tbh
ellaellaeheheh 9th-Apr-2014 12:29 pm (UTC)
this. He is #1 always.
zparklemotion 9th-Apr-2014 12:33 pm (UTC)
FACT.
wicked_jade 9th-Apr-2014 12:59 pm (UTC)
THIS. Coach is about as close as you can get to the perfect man. The fact that I've had a crush on Kyle Chandler since Early Edition has no bearing on this argument whatsoever.
bad_situation 9th-Apr-2014 02:01 pm (UTC)
I definitely agree. & the more I watch, as I get older lol, the hotter he gets.
xica_s 9th-Apr-2014 02:20 pm (UTC)
Coach is the ideal. LOVE HIM.
shiningautumn 9th-Apr-2014 03:07 pm (UTC)
right?? there is no contest here.
chasethesun 9th-Apr-2014 04:25 pm (UTC)
Exactly. I'm so confused by this list. Coach is #1 and his lustrous hair is #2. Then there's a massive gulf. Then Matt and Vince.
eerilybeloved 9th-Apr-2014 11:05 am (UTC)
Also, this guy, that they had to convince to join the team right at the end of the last season, wasn't too bad to look at either.

squishinator 9th-Apr-2014 11:24 am (UTC)
Oh yeah, I thought he was sooooo hot. But he has literally played a douchebag in everything he has been in since, which kinda killed the ladyboner I had haha.
saintssin 9th-Apr-2014 11:41 am (UTC)
I love how it looked like he was gonna have a big role but then had like one or two lines.
cranberryfitch 9th-Apr-2014 01:22 pm (UTC)
LOL MTE
i_am_nerg 9th-Apr-2014 02:28 pm (UTC)
He was a series regular and he never had a storyline! He wasn't even in anyone else's storyline! I will never understand. Kid must have amazing agents.
littlemix 9th-Apr-2014 12:53 pm (UTC)
lmaoo hastings ruckle <3
actionlady 9th-Apr-2014 01:33 pm (UTC)
i hate that they wasted his beauty with no real storyline while the writers forced us to be privy to some bitch named epyck and her life. huge nope.
bad_situation 9th-Apr-2014 01:56 pm (UTC)
He is foine.
sparkagrace 9th-Apr-2014 04:06 pm (UTC)
urgh I'm so sad he never got a storyline. For a while there I thought they'd make him a gay football player in Texas (which would have been amazing) but then they did nothing with him and I was sad. He was nice to look at though.
squishinator 9th-Apr-2014 11:21 am (UTC)
THE SWEDE?? THE SWEDE BEFORE RIGGINS (who, lbr, is the hottest guy in life let alone FNL)



Mine is
1. Riggins
2. Saracen
3. Coach Taylor


I love them all though.
xathxenax 9th-Apr-2014 04:42 pm (UTC)
Your list is A+.
_twenty 9th-Apr-2014 11:22 am (UTC)
billy riggins and luke cafferty tbh
jiggle_jingles8 9th-Apr-2014 11:33 am (UTC)
Want a three-way with Lyla Garrity and Tim Riggins. Coach is allowed to watch or join.
saintssin 9th-Apr-2014 11:40 am (UTC)
Matt's life was such a gigantic mess. He wasn't even an example of the douche nice guy trope. He was just a decent guy with a shitty life. Poor guy, I bet he killed himself.
tinsleyy 9th-Apr-2014 02:01 pm (UTC)
omg lmao
treradical 9th-Apr-2014 08:02 pm (UTC)
lmao omggg
nene718 10th-Apr-2014 12:53 am (UTC)
lmao damn
Page 1 of 3
<<[1] [2] [3] >>
This page was loaded Aug 2nd 2014, 2:10 am GMT.