ONTD

12:46 am - 03/22/2014

Kylie performs "Into the Blue" on Live du Grand Journal

Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
tankmachine 22nd-Mar-2014 05:26 am (UTC)
ok i just realized the brilliance of Kiss Me Once the song and i am dickmatized by it
lipstiq 22nd-Mar-2014 07:23 am (UTC)
finally! it's one of the best songs on the album, it's so good. bless

Edited at 2014-03-22 07:23 am (UTC)
tankmachine 22nd-Mar-2014 05:28 am (UTC)
also I wish Sexercise was just Exercise bc then it would be much less cringey on that basis alone

like yes Kylie we know the song is about fucking you don't have to spell it out for us tbh
_twenty 22nd-Mar-2014 05:32 am (UTC)
20727 22nd-Mar-2014 05:54 am (UTC)
she looked so great in this boring ass video
peggybundy 22nd-Mar-2014 06:21 am (UTC)
lmao mte

welp
malhy 22nd-Mar-2014 05:35 am (UTC)
Goddess ♥
britneys 22nd-Mar-2014 05:38 am (UTC)
The Sexercize performance was eh without dancers, but I wanted to see it live to see what she'd do with all the overlapping vocals. And I loved the intro.

Also since this is a Kylie post and I finally got my physical copy of KMO, does anyone else thing the beginning of If Only sounds fucked up? I thought it was just my download, but it sounds like the song skips.
queer_bee 22nd-Mar-2014 06:01 am (UTC)
the beginning of if only does sound fucked up. it sounds like it skipped for the first 2 seconds. im glad im not the only one who recognized it. lol. i wonder if it's intentional tho
athwartship 22nd-Mar-2014 05:40 am (UTC)
i need to get off ontd because when i read the title i was like 'that jenner bitch is NOT tryna sing...'
heyhihelloyo 22nd-Mar-2014 05:51 am (UTC)
lol at this comment & the next one. do not put the thought out in the universe ~oprahsquintingeyes.gif
_twenty 22nd-Mar-2014 06:00 am (UTC)
mte.

that lesser kylie could neva

queer_bee 22nd-Mar-2014 06:02 am (UTC)
there's only one kylie, and that is miss minogue.

but lbr, kris probably named that spawn of hers after miss minogue. lol.
elaraesque 22nd-Mar-2014 05:43 am (UTC)
i thought kylie jenner had a singing career for a split second omg
20727 best kylie song?22nd-Mar-2014 05:49 am (UTC)
come into my world or get outta my way

Edited at 2014-03-22 05:50 am (UTC)
ohprecioustime Re: best kylie song?22nd-Mar-2014 05:55 am (UTC)
i should be so lucky
meghan_trainor Re: best kylie song?22nd-Mar-2014 05:57 am (UTC)
Slo Motion
likegunfire Re: best kylie song?22nd-Mar-2014 05:58 am (UTC)
you mean she put out more songs than just can't get you out of my head?
_twenty Re: best kylie song?22nd-Mar-2014 06:05 am (UTC)
cherry bomb
wow
red blooded woman
slow
in my arms
the one
come into my world
love affair
love at first sight
cupid boy
get outta my way
everything is beautiful
confide in me
put yourself in my place
better the devil you know
dib0n Re: best kylie song?22nd-Mar-2014 06:24 am (UTC)
My fav Fragile <3
lovebats Re: best kylie song?22nd-Mar-2014 07:07 am (UTC)
flower
lipstiq Re: best kylie song?22nd-Mar-2014 07:25 am (UTC)
get outta my way is pretty flawless
malhy Re: best kylie song?22nd-Mar-2014 07:33 am (UTC)
say hey
funhouse Re: best kylie song?22nd-Mar-2014 10:42 am (UTC)
get outta my way
gustavq Re: Best Kylie Song?22nd-Mar-2014 03:04 pm (UTC)
Breathe.
Ruffle My Feathers.
No More Rain.
Stars.
In My Arms.
Jump.
CGBMOMH.
I Believe In You.
White Diamond.
Slow.
meghan_trainor Re: best kylie song?22nd-Mar-2014 03:07 pm (UTC)
also:

King or Queen
Boy
Cosmic
Chocolate
Loving Days
B.P.M.
Almost A Lover

Edited at 2014-03-22 04:14 pm (UTC)
livejawny Re: best kylie song?22nd-Mar-2014 06:00 pm (UTC)
Say Hey
Slow
Mighty Rivers
Confide in Me
Dreams
In My Arms
What Do I Have To Do?
Love At First Sight
stormer1_1 Re: best kylie song?22nd-Mar-2014 07:02 pm (UTC)
boombox
likegunfire 22nd-Mar-2014 05:59 am (UTC)
sexercise is gonna smash
queer_bee 22nd-Mar-2014 05:59 am (UTC)
<3

after a week of bopping to kiss me once, i can confidently say that it is one of her best records. i like it even more than fever. aphrodite > everything else tho.
calichaos 22nd-Mar-2014 06:41 am (UTC)
my top 5:
1.Fever
2.Aphrodite
3.KISS ME ONCE
4.Body Language
5.X
livejawny 22nd-Mar-2014 06:11 pm (UTC)
It's really good but definitely not my top
1. Aphrodite
2. Fever
3. Impossible Princess
4. X
5. Kiss Me Once
calichaos 22nd-Mar-2014 06:47 am (UTC)
Gawd these performances where EVERYTHiNG the album is flawless ur faves could never she is a legend icon etc
 photo kylieitb_zps9bda4936.gif
justincarroller 22nd-Mar-2014 07:21 am (UTC)
what is her face made out of?
malhy 22nd-Mar-2014 07:33 am (UTC)
perfection
lipstiq 22nd-Mar-2014 07:50 am (UTC)
money



Edited at 2014-03-22 07:53 am (UTC)
gustavq 22nd-Mar-2014 03:00 pm (UTC)
Dannii's tears.
prophecypro 22nd-Mar-2014 07:25 am (UTC)
She still looks good
adam_pally 22nd-Mar-2014 08:18 am (UTC)
Still not feeling Into The Blue tbh

I love Sexercise but that live performance was a bit of a flop.
mirandastan 22nd-Mar-2014 09:22 am (UTC)
Into the blue is everything, so sad it flopped :(
livejawny 22nd-Mar-2014 06:11 pm (UTC)
My initial couple listens I wasn't feeling it but damn has it grown on me.
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
This page was loaded Dec 25th 2014, 6:42 am GMT.