ONTD

5:35 pm - 02/02/2014

Grab a drink and have a seat: this is a Gethin Anthony post.

Gethin Anthony interviewed for Park City Television








Lol this goober.








Gethin will star in "The Hotel Plays" by Tennessee Williams


Gethin will star in "Green Eyes," one of three plays that encompasses the cycle.

Written in 1970 but unpublished for almost 40 years, this lost thriller graphically reveals the impact of war through the sexual fantasies of a newly-wed couple in New Orleans. "Green Eyes" transforms a honeymoon suite into a battleground where desire and violence become blurred and indistinguishable.


Gethin gives a charming fireside apology to Pensacon attendees


Sources: 1 2 3
I'm so happy Gethin is finally going to be in more things. Bless this flawless king. <3
missyxxmisch 2nd-Feb-2014 11:20 pm (UTC)
oh its you!!
alaynestone 2nd-Feb-2014 10:47 pm (UTC)
I am so fucking sad and I wanted a happy post. I had this in the pipeline for a few days, so figured I'd post it now.
humbug 2nd-Feb-2014 10:49 pm (UTC)
i hope everything is okay bb <3
alaynestone 2nd-Feb-2014 10:50 pm (UTC)
The news about PSH combined with this being the anniversary of my cousin's death is not making for a great day. :( But thank you, bb.
ptr28 2nd-Feb-2014 10:53 pm (UTC)
alaynestone 2nd-Feb-2014 10:56 pm (UTC)
<3
kitfah 3rd-Feb-2014 01:16 am (UTC)
I'm so sorry :/
sending mental hugs your way, dear.
alaynestone 3rd-Feb-2014 01:25 am (UTC)
Thank you. <3
mors_amor 2nd-Feb-2014 10:48 pm (UTC)
He's so cute.
I really want to see Copenhagen.
aggiechan 2nd-Feb-2014 10:53 pm (UTC)
I did the score for the film! Gethin did a wonderful job.. and pulled off the American accent very well, hehe.
alaynestone 2nd-Feb-2014 10:55 pm (UTC)
WHHAATTT, that is so awesome! And congrats! It's been received really well.
mors_amor 2nd-Feb-2014 10:57 pm (UTC)
That's really great! Congrats. I'll def be paying even more attention to that score.
aggiechan 2nd-Feb-2014 11:00 pm (UTC)
Thanks all! Very sweet. :)

I met Gethin when the cast and crew did promo for the film in Park City last month and he is a very sweet, down-to-earth gentleman. Best of luck to his career, a young talent he is!
humbug 2nd-Feb-2014 10:51 pm (UTC)
this adorable charming man
therearewords 2nd-Feb-2014 10:52 pm (UTC)
I'm going to hide her and get my heart rate down.
untxi 2nd-Feb-2014 10:53 pm (UTC)
he reminds me of skeet ulrich a little bit. kinda random, i know lol.
ptr28 2nd-Feb-2014 10:55 pm (UTC)
my precious little king ♥
verdhandi 2nd-Feb-2014 10:56 pm (UTC)
Whenever I see some article about Gethin, I remember Ringcon.





oh man, oh man... he's already confirmed to come this year too, lol.
alaynestone 2nd-Feb-2014 10:58 pm (UTC)
I want him to come to NYCC so badly. He seems like so much fun! If he comes tho he has to bring Gemma Whelan along with him.
verdhandi 2nd-Feb-2014 11:04 pm (UTC)
Has he done any cons in the US? He is really sweet and funny! As is Gemma, she is amazing!

They (Gemma, Gethin, Finn, Daniel (Portman)) reenacted Renly's death scene on stage at the audience's request because people said that there wasn't enough of Loras' emotion shown onscreen, aww.

Also, I went to the photo op of Finn and Gethin and they came ridiculously close. I ended up being sandwiched between them and like, uh, really pressed up against both of them, lol.
http://i.imgur.com/6xFOr43.jpg
I like how Finn's arm reaches around all the way to Gethin! haha
alaynestone 2nd-Feb-2014 11:11 pm (UTC)
First off, you are adorable and I am really really jealous of your hair color because I could never pull that off. The guys are cute, too. Lol.

And no, I don't think he has. :( But I know other GoT people have, so I really really really want him to. I mean, if Jerome Flynn can be the Big Guest at NYCC, then I'm sure Gethin can get himself in there. Lol.

And awww, they are so cute! I'm not a big fan of Daniel Portman's tbh, but I feel like Gethin, Finn, and Gemma have done enough cons together to have a really great, natural rapport and it's great.
verdhandi 2nd-Feb-2014 11:19 pm (UTC)
aw thank you :D It's not my real hair colour of course, it's henna.

I think Europe's cons get a lot of different GoT people because a lot of them come from the UK, so it's easier to pay for their transportation. Oddly enough, neither Sibel nor Tom have been to Ringcon... maybe they don't do cons!

Yeah Daniel Portman came across as pretty nice at the convention but I heard mixed stuff about him. I also heard that girls kissed him at Ringcon! I guess he loves the attention.

Gethin, Finn and Gemma really are a good team. They were so much fun at the con and they have all been confirmed to come back, too! Out of the three of them, I probably like Gemma the most. She's such a cutie!
knight_ley 4th-Feb-2014 01:27 am (UTC)
He did a Houston con in January, but that is the one and only con he's ever done he. I'm hoping he does ANY con in the Northeast cuz I would go to see him. *keeping the dream alive*
rosemortmain 2nd-Feb-2014 10:58 pm (UTC)
He's so cute.
hateistoodark 2nd-Feb-2014 11:12 pm (UTC)
He's perf
<3
missyxxmisch 2nd-Feb-2014 11:19 pm (UTC)
lol who
youandeyeteewhy 2nd-Feb-2014 11:39 pm (UTC)
Pocket Prince! ♥!!!
pilotesse 3rd-Feb-2014 01:13 am (UTC)
awww. he almost looks like two different people with and without a beard, but adorable nonetheless. i wish i could watch that play
kitfah 3rd-Feb-2014 01:27 am (UTC)
The day Gethin grows his beard back will be a joyous one.
alwaysu2 3rd-Feb-2014 01:15 am (UTC)
love him
xandy_candyx 3rd-Feb-2014 11:52 am (UTC)
he is the cuter version of sebastian stan.
starfishe 3rd-Feb-2014 02:54 pm (UTC)
I met him the other night, he was so cool
daceymormont 3rd-Feb-2014 03:10 pm (UTC)
my favorite floppy king <3
knight_ley 4th-Feb-2014 01:26 am (UTC)
Gethin!!!!!!!!!! ♥

I love him sfm. And this post is flawless.
This page was loaded Dec 27th 2014, 11:44 pm GMT.