ONTD

8:06 pm - 01/24/2014

First poster for ‘Fifty Shades of Grey’ has hit the web

The first poster for Fifty Shades of Grey has been released by EW. The poster features our Christian Grey, portrayed by Jamie Dornan, and the tagline “Mr. Grey Will See You Now.” The film, which was directed by Sam Taylor-Johnson and also stars Dakota Johnson (The Social Network), hits theaters on Valentines Day 2015.

[Spoiler (click to open)]Image and video hosting by TinyPic

Should you be lucky enough to be standing — or driving — by one of five specific street corners in the U.S. in the next couple of days you will see the soon sure-to-be-famous backside of the one and only Christian Grey from Universal Pictures’ upcoming film adaptation of the smash best-selling novel Fifty Shades of Grey by E.L. James.

On Jan. 25, the studio will begin to debut these extra large billboards, featuring Irish actor Jamie Dornan as the kinky, domineering billionaire, in five locations around the country. The campaign kicks off the countdown to the film’s opening on Valentine’s Day weekend 2015.
Those five locations are: New York (Grand St. & 6th Ave), Los Angeles (Wilshire Blvd. & Gayley), Chicago (LaSalle & Hubbard), San Francisco (Mission St. & 6th), and Grey’s own hometown of Seattle (1st St. & Wall St.).
The image is a sleek, provocative start for what will be a long marketing campaign, conveying Grey’s master-of-the-universe image: the man stands overlooking the entire Seattle skyline. And though you don’t see his face, Dornan certainly wears the suit well.

Plus it’s for this year’s Valentine’s Day, the perfect time of year for any woman to be longing for an unreachable, fantasy man.

Fifty Shades fans, what do you think? Does this make you more optimistic for the movie?

Source | EW
Page 1 of 6
<<[1] [2] [3] [4] [5] [6] >>
donatello 25th-Jan-2014 01:25 am (UTC)
m e s s
chuk_is_dazzled 25th-Jan-2014 01:25 am (UTC)
utter shit
rarkon 25th-Jan-2014 01:39 am (UTC)
the books are an R rated rip off of Twilight, you can't expect any originality at this point.
ljkejjjgereg 25th-Jan-2014 12:48 pm (UTC)
Really?
youandeyeteewhy 25th-Jan-2014 01:47 am (UTC)
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Literally the funniest thing I've seen all damned day.
camillesaens 25th-Jan-2014 01:49 am (UTC)
lol
missyxxmisch 25th-Jan-2014 02:02 am (UTC)
omg haha.
wild_poppies 25th-Jan-2014 02:12 am (UTC)
lol
castiellans 25th-Jan-2014 03:11 am (UTC)
lmfao
nene718 25th-Jan-2014 03:43 am (UTC)
lmao
chris_chick 25th-Jan-2014 05:34 am (UTC)
lmfao dead.
shanny_w 25th-Jan-2014 05:59 am (UTC)
woops
130587 25th-Jan-2014 08:16 am (UTC)
haha!
bangorilla 25th-Jan-2014 07:32 pm (UTC)
lmao DEAD
iluvdykes 25th-Jan-2014 01:26 am (UTC)
I don't know yet how I feel about this.
georgie_georgie 25th-Jan-2014 01:27 am (UTC)
Barf at this whole thing.
livingsign 25th-Jan-2014 01:27 am (UTC)
ohhhh boy didn't know until now that it's set in seattle
aquaecolore 25th-Jan-2014 01:32 am (UTC)
wasn't twilight set near/in seattle lol
starsremain 25th-Jan-2014 01:37 am (UTC)
I still don't get how Meyer DIDN'T sue the writer.
petecarl 25th-Jan-2014 02:14 am (UTC)
Yeah. Forks, Washington.

I read an Op-Ed. in The Seattle Times by a biologist (marine?) who complained about how all the tourists were ruining the tranquility of the place. I don't remember if she actually had a valid argument though. I've never been out there, but my mom says that all that's on the peninsula are prisons and trailer parks besides the rain forest.
ms_mmelissa 25th-Jan-2014 01:27 am (UTC)
I like it, it's a nice teaser poster.

Still zero interest in seeing this though.
santorini_blues 25th-Jan-2014 02:44 am (UTC)
Ia, i think it´s as good as it can get, given the material. I was actually expecting something tackier, like he breathing on her neck, or something.
sandstorm 25th-Jan-2014 01:27 am (UTC)
*opens package of bland crackers*

You have about four or five months to make something nice...take your time.
loveackshuly 25th-Jan-2014 01:28 am (UTC)
goddamnit, jamie. why?
lovepollution 25th-Jan-2014 01:38 am (UTC)
mte, he's too good for this shit.
petecarl 25th-Jan-2014 02:15 am (UTC)
apparently not
syvlie0o0 25th-Jan-2014 02:15 am (UTC)
Lol no he's not people need to stop deluding themselves.
hola_meg_a_cola 26th-Jan-2014 12:29 pm (UTC)
mte. He worked so hard to be taken seriously as an actor and then he signs onto this.
truexillusions 25th-Jan-2014 01:29 am (UTC)
lol I'm sure they'll pick something more ''racy'' closer to the release date.
tellmeimawreck 25th-Jan-2014 01:29 am (UTC)
Wow, the poster is so beautifully bland and colourless, so close to the book itself.

However, I feel cheated because there are not fifty shades of grey on that poster, nor does Mr. Grey see me. Thankfully I have like a whole year to get over that.
rexilla 25th-Jan-2014 01:32 am (UTC)
the window should be a mirror so viewers can easily see themselves in the Anastasia role tbh
k_byte 25th-Jan-2014 01:29 am (UTC)
I still can't believe this is a real thing
brogitsune 25th-Jan-2014 01:30 am (UTC)
its coming out in a year? who the fuck is going to care anymore
sarahvma 25th-Jan-2014 01:37 am (UTC)
mte. Production should've started at least a year ago and this should've premiered by now. The hype is dying now, but it'll be totally dead by next year.
hemsworth 25th-Jan-2014 06:32 am (UTC)
is the hype even still around? i don't even see people talking about it anymore so i'm pretty sure it was dead by the beginning of this year
poison20 25th-Jan-2014 01:31 am (UTC)
lol at that text font.

so cheap
brogitsune 25th-Jan-2014 01:35 am (UTC)
its didot tho which is by all accounts a perfect typeface
almondcroissant 25th-Jan-2014 01:32 am (UTC)
why is this happening? ugh, jamie
Page 1 of 6
<<[1] [2] [3] [4] [5] [6] >>
This page was loaded Dec 22nd 2014, 3:05 pm GMT.
# # # #