ONTD

9:00 pm - 01/27/2013

Have a nice time trying to get to sleep

Motion test for Mama’s ghostly creature is freaky all by itself

This test to develop Javier Botet's movements as the lady ghost of Guillermo del Toro's Mama is delightfully spooky, especially in black and white. Botet (whose especially thin physique is a result of Marfan syndrome) really knows how to maneuver his body to create something otherworldly and menacing.



Source.

I wish I'd seen this before I saw the movie.
Page 1 of 4
<<[1] [2] [3] [4] >>
black_swan87 28th-Jan-2013 03:03 am (UTC)
i thought the design for Mama was so shitty
tucker 28th-Jan-2013 03:04 am (UTC)
mama was creepy as fuck omg

towards the end when it kept running at you from down the hall or w/e I yelped out loud a couple times lol
lolbye 28th-Jan-2013 03:05 am (UTC)
good LORD


luckily it's not as creepy in the context...
bodyline 28th-Jan-2013 03:06 am (UTC)
speaking of creepy, DID ANYONE ELSE WATCH THE DOCUMENTARY ON THE GIANT SQUID TONIGHT?!
existential 28th-Jan-2013 03:21 am (UTC)
i want to but i'm rly scared of giant squids. they're so gross
nightfury 28th-Jan-2013 03:54 am (UTC)
omfg...... do you know if theres a link to watch it online? im so pissed i missed it
bodyline 28th-Jan-2013 03:55 am (UTC)
idk but it's coming back on at 11!!
melissa_ivory 28th-Jan-2013 05:27 am (UTC)
I'm sorry there isn't a link yet, but I wanted to say your icon is amazing and adorable.

Edited at 2013-01-28 05:29 am (UTC)
lanavis 28th-Jan-2013 04:07 am (UTC)
link?
nikim 28th-Jan-2013 04:24 am (UTC)
I knew I was forgetting to watch something!
itsonlymagic 28th-Jan-2013 04:52 am (UTC)
im watching it right now
mjspice 28th-Jan-2013 01:15 pm (UTC)
Not really but I did see the news about it. DANG THAT'S SOME SCARY STUFF!!
ohifonly_x 28th-Jan-2013 03:06 am (UTC)
Creepy post pls! I need so many distractions rn
x_myheart_ 28th-Jan-2013 03:08 am (UTC)
None of my friends want to see Mama with me :(

In other news, today these creepy ass kids "Do Re Mi'd" up the stairs to my apartment. My ass stayed in my room when they knocked on the door, fuck that shit D:
giveupallhope 28th-Jan-2013 03:39 am (UTC)
None of mine do either :(
robotpotatoes mmmm like this28th-Jan-2013 03:09 am (UTC)
lanavis Re: mmmm like this28th-Jan-2013 04:07 am (UTC)
lol
whosebatman 28th-Jan-2013 03:09 am (UTC)
Why did I watch this while alone? The crawling on the ground part was creepy looking. No thanks.
asdfjklkjhfds 28th-Jan-2013 03:09 am (UTC)
saw this last night and it was weird. maybe i just don't get horror movies idk
asdfjklkjhfds 28th-Jan-2013 03:12 am (UTC)
this being the movie, not this video

csb
ian_michael89 28th-Jan-2013 04:44 am (UTC)
As an avid horror fan, the movie fucking sucked.
shangri__la 28th-Jan-2013 03:10 am (UTC)
I got through ten seconds of this before I paused it. Nope.

"Mama" was so disappointing, it should've stayed a two-minute short film. The CGI was terrible, too.
mauichic 28th-Jan-2013 03:10 am (UTC)
the fucking scary-ass music made this more horrifying than it should be
cscgrl4life 28th-Jan-2013 03:11 am (UTC)
Ugh I was reading through an old creepy post last night and could not fall asleep after someone posted pictures of shell shocked soldiers :(
angelmonster 28th-Jan-2013 03:14 am (UTC)
Like this?



:-(
muzicnem 28th-Jan-2013 03:22 am (UTC)
holy shitballs fuck that
cscgrl4life 28th-Jan-2013 03:27 am (UTC)
No no no! I scrolled by quickly and am still about to shit myself out of fear D:
runnerlevelred 28th-Jan-2013 03:29 am (UTC)
Totally insane
deethy 28th-Jan-2013 03:31 am (UTC)
this makes me more sad than it does scared :(
chimbleysweep 28th-Jan-2013 03:32 am (UTC)
That's just really, really sad.
la_petite_singe 28th-Jan-2013 03:19 am (UTC)
Oh nooooooo, no no no. Remind me not to look up that post; I already have WAY too many emotions about soldiers and their emotional trauma. D:
muzicnem 28th-Jan-2013 03:22 am (UTC)
Now I kinda wanna see this.
warriorholmes 28th-Jan-2013 03:30 am (UTC)
link me :o
fiqary 28th-Jan-2013 06:22 am (UTC)
shell shocked soldiers? Whats going on with the pic? I see a smiling soldier...
ichdontthinksoo 28th-Jan-2013 03:11 am (UTC)
This movie was only worth it because I got to watch my queen being her amazing, eclectic self <33 The Mama wasn't scary at all, sadly.
chimbleysweep 28th-Jan-2013 03:11 am (UTC)
I decided to google Javier and awww he's adorable when he's not playing creepy people.

limberwolf 28th-Jan-2013 03:12 am (UTC)
came here to say that



damn son
chimbleysweep 28th-Jan-2013 03:17 am (UTC)
His eyes are huuuuuuuuuge.

Now I'm watching his reel.

amethystcitrine 28th-Jan-2013 02:07 pm (UTC)
Awwww he is!
angelmonster 28th-Jan-2013 03:11 am (UTC)
Mama was a disappointment tbh.
Page 1 of 4
<<[1] [2] [3] [4] >>
This page was loaded Sep 22nd 2014, 12:14 pm GMT.