ONTD

11:20 pm - 01/22/2013

Lena Dunham Doesn't Like Rihsus Anymore

Lena Dunham Talks Rihanna, Chris Brown Relationship: 'It Cracks My Heart In Half'



Lena Dunham plays a disastrously forlorn character on her hit HBO show "Girls" -- at least when it comes to romance. But in real life, the 26-year-old creator and star isn't biting her tongue when judging others. In an interview with Alec Baldwin on his podcast "Here's the Thing," Dunham said that she "used to be really into" Rihanna but was ultimately turned off by the pop singer's recent reconciliation with Chris Brown.

An excerpt from Dunham's interview is below:

"[Being a role model] is amazing. It’s an amazing thing and it’s like, it’s a platform that you have to take seriously. Which is why sometimes it’s like I used to be really into Rihanna, that pop star, and then it’s like again, I don’t want to ever throw stones from my glass house, but I follow her on Instagram and I just think about how many little girls beyond what I could even comprehend are obsessed with Rihanna. Like you know, she left Barbados, she’s had this amazing career, she’s won a Grammy.

"She’s talented. And then she gets back together with Chris Brown and posts a million pictures of them smoking marijuana together on a bed. And it cracks my heart in half in a way that makes me feel like I’m 95 years old."

source
kurtvonnegut 23rd-Jan-2013 04:51 am (UTC)
lol 3 pages
jinnycalderone 23rd-Jan-2013 04:53 am (UTC)
hey, w/e. you said no one goes into her posts. she doesnt have anything going on rn. i think thats pretty great that ppl still comment & shit. its not dead like a paramore post. get a grip. this is lady gaga, bitch. shes here to stay. deal w/it.
kurtvonnegut 23rd-Jan-2013 04:56 am (UTC)
do you have any friends irl
jinnycalderone 23rd-Jan-2013 04:59 am (UTC)
i love how i just slayed this argument, & all you can say back is smth against me personally irl. thats sad. that has nothing to do w/the subject @hand. you just wanna tear me down. well good. do what you gotta do to survive. youre not gonna break my spirit tho. im happier than you could eva be. happiness comes from within. i doubt you have that.
kurtvonnegut 23rd-Jan-2013 05:01 am (UTC)
dead
jinnycalderone 23rd-Jan-2013 05:05 am (UTC)
alive












































lolololol. thats all you have. dying myself tbh. you lost.
kurtvonnegut 23rd-Jan-2013 05:08 am (UTC)
i love how you always make comment threads out to be some huge life obstacle
dottiehinkle 23rd-Jan-2013 05:06 am (UTC)
you should start reporting her tbh. Its funny how she gets all bent out of shape about ppl trolling and shit but she goes around making actual personal attacks.
jinnycalderone 23rd-Jan-2013 05:12 am (UTC)
yeah, exactly. i caught her. this isnt the first time. smh. they do this all the time to me. i said nothing negative towards her either. honestly just sad.
kurtvonnegut 23rd-Jan-2013 05:17 am (UTC)
jinny... you got into it with BRENDEN like last month and didn't even notice he was joking for like 10 comments. people are not out to get you, they're playing around and you take it seriously. and and yes, you did say something negative. i said "lol 3 pages" - a completely harmless comment and you took it personally and called me a "bitch." like are you kidding me here? your victimization of yourself is so tiring.
ritzyroxie 23rd-Jan-2013 05:06 am (UTC)
jinnycalderone 23rd-Jan-2013 05:13 am (UTC)
i love oprah. <3
soramai 23rd-Jan-2013 12:42 pm (UTC)
I love this comment!
jinnycalderone 23rd-Jan-2013 01:49 pm (UTC)
thank you <3
francesbcobain 23rd-Jan-2013 05:45 pm (UTC)
<3333
This page was loaded Aug 29th 2014, 10:11 pm GMT.