ONTD

7:19 pm - 01/16/2013

Photos of Shakira's Bump!













9 month pregnant Shakira at the presentation of her father’s book,"The Wind and Random", in Barcelona 14th January








thanks to neuers for the first set of photos!
source 1 2
Page 1 of 5
<<[1] [2] [3] [4] [5] >>
ohsnapohsnap 16th-Jan-2013 07:27 pm (UTC)
my impregnated queen
unefaux 16th-Jan-2013 10:48 pm (UTC)
lmao
vintage_boom 16th-Jan-2013 07:28 pm (UTC)
qt. :3
fauxparadiso 16th-Jan-2013 07:28 pm (UTC)
jesus, that's more like a mountain than a "bump"
biene 16th-Jan-2013 07:28 pm (UTC)
well she is about to pop
fauxparadiso 16th-Jan-2013 07:29 pm (UTC)
I never know anymore after Jessica's forever pregnancy.
xxgoddessevexx 16th-Jan-2013 07:54 pm (UTC)
ikr, not so small and humble at all!
ljubavirakija 16th-Jan-2013 07:28 pm (UTC)
She looks beautiful in these
diosabellissima 16th-Jan-2013 07:28 pm (UTC)
Well, I mean, I guess it's nice she's not totally naked.
brenden 16th-Jan-2013 07:28 pm (UTC)
I used to work for a mall Glamour Shots when I was still in college & pregnancy photos were always the worst. Dealing with a naked, hormonal pregnant woman, wrapped up in sheets and shit, begging her reluctant boyfriend or husband to look happy about the spawn he's planted in her grotesque, stretch marked paunch.



Edited at 2013-01-16 07:30 pm (UTC)
guccipostagurl 16th-Jan-2013 07:32 pm (UTC)
LMAO OMG
distant_lines 16th-Jan-2013 07:33 pm (UTC)
I love bad glamour photos.
blondelilly 16th-Jan-2013 07:41 pm (UTC)
I'm seven months pregnant rn and I wouldn't be caught dead in one of these shoots. That does not look good.
dizzylizzybsb 16th-Jan-2013 08:01 pm (UTC)
I have always sworn that if I ever get pregnant I will never, ever take half naked pics of my body like that lol i don't think it's a good look either.
chickyonly 17th-Jan-2013 12:40 am (UTC)
I'm four months and these pics are making me nervous about what's to come. I know, it's lovely and beautiful, but it's a strange thing to have happen to a body you once had total autonomy over.
sprywonderdog 16th-Jan-2013 07:45 pm (UTC)
Beautiful!

69love_songs 16th-Jan-2013 07:47 pm (UTC)
lol omg
neuers 16th-Jan-2013 07:29 pm (UTC)
Such a pretty post! *____*
The first picture is SO STUNNING!!!
biene 16th-Jan-2013 07:38 pm (UTC)
thank you for the link for these beautiful photos!
god just imagine how gorgeous their boy is gonna be!
neuers 16th-Jan-2013 07:54 pm (UTC)
You're welcome! :)
Ohhh, I can't wait to see him tbh.
chantemarissa 16th-Jan-2013 09:25 pm (UTC)
your icon is flawless.
abiding 16th-Jan-2013 07:29 pm (UTC)
Gotdamn, is she just carrying low?
biene 16th-Jan-2013 07:39 pm (UTC)
she is nearing the end of her pregnancy,she's due end of the month
mandramoddle 16th-Jan-2013 07:39 pm (UTC)
If she's carrying low supposedly that means she'll have a boy. :>
theotherqueen 16th-Jan-2013 07:55 pm (UTC)
Old wives tale. She's carrying low because she's due within the next two weeks and the baby has probably dropped.
mirlos 16th-Jan-2013 07:31 pm (UTC)
i cant believe this relationship developed like this. i was sure from the get go that it was PR
beatlesluv 16th-Jan-2013 07:54 pm (UTC)
They're beautiful <33333 I didn't think it was PR at all but I can understand why some people might have thought as much considering her affiliation with his pitch opponents lol!
niimaa 16th-Jan-2013 07:31 pm (UTC)
how can she walk in those heels!!!!!
guccipostagurl 16th-Jan-2013 07:32 pm (UTC)
Wait, she's still with Gerard?! Oh dear.
ourferocity 16th-Jan-2013 07:33 pm (UTC)
their child is gonna beautiful either way.
distant_lines 16th-Jan-2013 07:34 pm (UTC)
I feel like she was so quiet and under the radar with her ex, but with Gerard she's just sharing so much now.
biene 16th-Jan-2013 07:40 pm (UTC)
i kinda like she's sharing more with Pique cause she seems so happy with him
beatlesluv 16th-Jan-2013 07:56 pm (UTC)
I think so too! I mean he's glorious <3
theotherqueen 16th-Jan-2013 07:57 pm (UTC)
I think her ex's family was really involved with politics and disapproved of her so she always tried to keep quiet about them.
rhcp 16th-Jan-2013 07:34 pm (UTC)
i love her and i am happy she's happy.

eaglefan2011 16th-Jan-2013 07:36 pm (UTC)
aww pretty
Page 1 of 5
<<[1] [2] [3] [4] [5] >>
This page was loaded Apr 23rd 2014, 9:16 am GMT.