ONTD

9:24 pm - 01/15/2013

creepy post

3 NEW Mama Clips Released

The Guillermo Del Toro-produced horror flick, MAMA, is set to debut this week and today we have an exclusive clip from the film, which introduces you to the feral children of the titular mom.  The film stars Jessica Chastain, who is burning up screens everywhere with her performance in ZERO DARK THIRTY, as well as Nikolaj Costar-Waldau, also known as Jaimie Lannister/The Kingslayer in HBO's Game of Thrones.  That's a pretty good bonus for MAMA, which is helmed by first-time director Andres Muschietti.

The extended clip is pretty creepy and cool, which may well sway you into theaters if you were still on the fence.  I'm certainly intrigued by the premise and look forward to catching this, if for no other reason than to see the lovely Chastain chew through some more scenery and some Del-Toro inspired scares.

2 more unseen clips under cutCollapse )

Page 4 of 7
<<[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] >>
redaodai 16th-Jan-2013 04:05 am (UTC)
I wanna re-rewatch this show again. It was cheesy fun.

palmsread 16th-Jan-2013 04:09 am (UTC)
what's it called?
redaodai 16th-Jan-2013 04:10 am (UTC)
Freakylinks. Chiller reruns the whole series. Or they used to.
ludmi_83 16th-Jan-2013 04:07 am (UTC)
yayy creppy post

I watched GE 2 and it wasn't that bad, probs the first 20 min of the movie are meh but then it went better. I feel more sorry for the deaths in here than in the first movie
jtaps 16th-Jan-2013 04:08 am (UTC)
Once I took a midnight walk through the woods and saw these people in black robes chanting around a fire. I thought it was harmless but then I noticed they had a man tied around a pole right in front of the fire. So then I was like wtf? I was about to call the cops, but the earth opened up and a bunch of demons came out and started possessing them one by one. So I just went home.
hierarchia 16th-Jan-2013 04:13 am (UTC)
lmfao
creative_candy 16th-Jan-2013 11:14 am (UTC)
ugly laughing
wauwy 21st-Jan-2013 10:05 am (UTC)
late but lmfao
preflyer 16th-Jan-2013 04:08 am (UTC)



I still can't believe this was a Disney film. Scared the shit out of me when I was younger.
dharmavan 16th-Jan-2013 05:34 am (UTC)
This is one of the scariest movies ever. I used to terrify my friends by making them watch it at sleepovers in grade school. Narek.
dannyupshaw 16th-Jan-2013 04:09 am (UTC)
Image and video hosting by TinyPic
missjersey 16th-Jan-2013 04:18 am (UTC)
Ooh, what TZ episode is this from?
jammyjam 16th-Jan-2013 04:38 am (UTC)
It's an ep called "People Are Alike All Over" -- soo gooood.
jammyjam 16th-Jan-2013 04:36 am (UTC)
oh man, this episode! this particular one really freaked out my brother when we were little, lol.
bralesss 16th-Jan-2013 04:10 am (UTC)
fuck yes hft
treegrowth 16th-Jan-2013 04:10 am (UTC)

i know it's probably fake, but this scares the hell out of me.
mementox 16th-Jan-2013 08:23 am (UTC)
a) why is there no food in that pantry, you know that fool likes to eat
b) if you were a ghost why would you chill in the pantry tho
redaodai 16th-Jan-2013 04:11 am (UTC)
I wonder if this will end up being a ghost or a UFO movie.

shantayustay 16th-Jan-2013 04:12 am (UTC)
Wut?

jtaps 16th-Jan-2013 04:21 am (UTC)
but fuck that shit
shantayustay 16th-Jan-2013 04:22 am (UTC)
It was on tumblr. LOL Idek where the fuck that is from.
itspokerface 16th-Jan-2013 04:34 am (UTC)
bye.
jammyjam 16th-Jan-2013 04:39 am (UTC)
oh haaaaaale no
deadendqueen16 16th-Jan-2013 05:24 am (UTC)
Oh, fuck that!
wicked_jade 16th-Jan-2013 05:36 am (UTC)
Oh HELL NO!! Fuck that stabby eyeball shit. *shudders*
whutness 16th-Jan-2013 05:47 am (UTC)
ahh
no no no
marywebgirl 16th-Jan-2013 06:16 am (UTC)
I work with clinical studies and the ones involving needles into eyes freak the crap out of me.
andthenwevomit 16th-Jan-2013 06:33 am (UTC)
GOODBYE
nanachic 16th-Jan-2013 06:48 am (UTC)
heart_of_butter 16th-Jan-2013 08:55 am (UTC)
HURF
creative_candy 16th-Jan-2013 11:16 am (UTC)
fuck fuck fuckity fuck.
dannyupshaw 16th-Jan-2013 04:14 am (UTC)
callmemaybeplz 16th-Jan-2013 04:15 am (UTC)
superpchan 16th-Jan-2013 04:41 am (UTC)
Reminds me of my first OKC date.
jammyjam 16th-Jan-2013 04:48 am (UTC)
LOL
angelmonster 16th-Jan-2013 04:15 am (UTC)
bralesss 16th-Jan-2013 04:21 am (UTC)
nope
pennyroyaltea 16th-Jan-2013 06:22 am (UTC)
HI NO
swim_thedepths 16th-Jan-2013 10:04 am (UTC)
sprywonderdog 16th-Jan-2013 04:16 am (UTC)
Anyone remember this video game? My friends and I would play late at night and wouldn't be able to sleep because of the creepy baby cries and the haze above the crib.



shantayustay 16th-Jan-2013 04:23 am (UTC)
Is it that Are You Afraid Of The Dark? one?
sprywonderdog 16th-Jan-2013 04:27 am (UTC)
No, it's called Phantasmagoria ... and it took 7 discs on my Packard Bell to play the full game.
missmal 16th-Jan-2013 07:33 am (UTC)
OMFG PHATASMAGORIA!!!!!

The ending to this shit ... My first ever cheat. I swear to God, I tried every goddamn thing in my inventory and couldn't get that psychopath to not kill me.

This shit was SO. FUCKING. GOOD.
soavantgarde 16th-Jan-2013 04:16 am (UTC)
upset that chrome is finally loading gifs correctly, urgh that one with the needle and the eye
queenweasley 16th-Jan-2013 05:02 am (UTC)
lol ikr?
wicked_jade 16th-Jan-2013 05:38 am (UTC)
Ugh, same. I can deal with just about anything, except that.
angelmonster 16th-Jan-2013 04:18 am (UTC)
You're welcome.

Page 4 of 7
<<[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] >>
This page was loaded Dec 22nd 2014, 1:25 pm GMT.
# # # #