ONTD

6:39 am - 12/02/2012

First picture of Taylor and Harry together



The first picture of rumored new couple Taylor Swift and Harry Styes has emerged. It was taken backstage at London's Radio 1 Teen Awards on Sunday October 7, a concert which featured performances from both popstars. BBC Radio 1 DJ Aled Jones has revealed that there was "some serious flirting going on" between the pair at the event.

Styles and Swift arranged to have an intimate dinner at the Luton Hoo Hotel after the awards ceremony. However, when a columnist from The Sun newspaper received a tip about the reservation, the meal was suddenly cancelled.

When One Direction were asked about the rumored dinner during an Irish chat show appearance, Louis Tomlinson suggested that Harry "take this one". However, Styles insisted that he "didn't get asked" to dinner.

Later that month, Styles named Swift as one of his celebrity crushes, telling Seventeen: "She honestly couldn't be a sweeter person. She's genuinely nice and extremely talented, and she deserves everything she has."

Styles also admitted to Cosmopolitan that he was dating someone: "There's someone I like. If you're shown in the papers with other girls when you really like someone else, that's difficult. But still, I think it's important if you're thinking about starting a relationship to do it away from the spotlight. I thought I [had a type] but this girl I like isn't my 'type'. It's more about the person. How they act, their body language, if they can laugh at themselves. I find ambition really attractive too - if someone's good at something they love doing. I want someone who is driven."

In November, the couple were photographed wearing the same necklace and were seen holding hands in Los Angeles.

picture, other teen award pictures
more picturesCollapse )
Page 4 of 12
<<[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] >>
redaodai 2nd-Dec-2012 07:39 am (UTC)
That doesn't even look like him.

pseudovirus 2nd-Dec-2012 07:39 am (UTC)
Cry, fangirls, cryyyyy
rebecaqt 2nd-Dec-2012 07:40 am (UTC)
lol
piratesswoop 2nd-Dec-2012 07:40 am (UTC)
lmaooooooooooo y'all are analyzing his jawline like the tumblr fangirls, it probably is him
madonna 2nd-Dec-2012 07:43 am (UTC)
SIS LOOK AT THAT FACE, IT DOESN'T LOOK LIKE HIM. But seriously tho? October? IT'S DECEMBER.
piratesswoop 2nd-Dec-2012 07:53 am (UTC)
IDK TBH i mean idk who else it would be but tbh even if it is him, you're right this is from october and they were probably just chatting. i still feel like its probably him but call me up when we get pics of them holding hands and then i will care
clarelove 2nd-Dec-2012 07:44 am (UTC)
tbh I don't really care (I hate TSwift but I'm meh on Harry- I kind of want him to date EVERYONE), it's just that that picture in particular is Enquirer levels of reaching.
clearlybeloved 2nd-Dec-2012 07:46 am (UTC)
just consider how many photos we've all seen of harry, and this one does not look like him at all
beatlesluv 2nd-Dec-2012 07:49 am (UTC)
The picture is reaching so hard, the hand outstretched is snatching clouds. Be serious sis.
chvnel 2nd-Dec-2012 07:40 am (UTC)
it doesnt even look like harry to me
clarelove 2nd-Dec-2012 07:42 am (UTC)
Why can't the narrative be that Harry just gets with a beautiful woman of colour with serious steeze rather than falling for the basic-est, boring-est, beige-est bitch that ever lived? How come no one makes up those rumours? Someone like Alia Shawkat or Chanel Iman or Myriam Fares or Liu Yifei. Like, PLEASE.
chvnel 2nd-Dec-2012 07:46 am (UTC)
omfg i would love if he dated a WoC
sadly, Harry's taste is very basic. Cara was his best imo (and i'm not her biggest fan)
piratesswoop 2nd-Dec-2012 07:47 am (UTC)
zayn and liam are the only ones who are open to dating a WoC although i feel like liam might have a fetish for biracial girls i'm not sure
chvnel 2nd-Dec-2012 07:49 am (UTC)
I feel the same way w/ liam tbh.
beatlesluv 2nd-Dec-2012 07:52 am (UTC)
Liam likes POC, Harry likes everyone, Zayn everyone, Louis I feel likes white women, and Naill Spanish/Hispanic and or white women?
kanyesus 2nd-Dec-2012 04:08 pm (UTC)
harry has said multiple times that he thinks kelly rowlegend and rihanna are hot so i think he's pretty much up to dating anyone if they're... hot.
maryhurt 2nd-Dec-2012 07:47 am (UTC)
omg Alia! <3333

she doesn't even exist anymore, bless u for reminding me I used to stan for her amazingness.
beatlesluv 2nd-Dec-2012 07:51 am (UTC)
It's not his fault he's been attached in the press to her and other vanilla women. His friends, his celeb crushes, who he hangs out with varies across all colours. It's really the media who is so stuck on the idea that white men only like white women and so they take the biggest boy band + one of its members and toss him a basic tall skinny blond.
shesceltic 2nd-Dec-2012 08:37 am (UTC)
wait, alia shawkat isn't white?
thirteencands 2nd-Dec-2012 01:24 pm (UTC)
preach it
devourlove 2nd-Dec-2012 05:32 pm (UTC)
srsly
rogue 2nd-Dec-2012 07:19 pm (UTC)
i would actually roll over into a puddle of tears if harry dated a visible woc it would just make my entire life
lovemoves 3rd-Dec-2012 04:52 pm (UTC)
beige-est though.
Yeah, he should explore a little--I agree!
acidpops7 2nd-Dec-2012 07:42 am (UTC)
the top of his face looks like him,the bottom does not
alexander2808 2nd-Dec-2012 07:43 am (UTC)
the denial in this post is delicious
wownow 2nd-Dec-2012 07:58 am (UTC)
mte
piratesswoop 2nd-Dec-2012 07:59 am (UTC)
ia tbh
belkisa 2nd-Dec-2012 01:44 pm (UTC)
ikr
madonna 2nd-Dec-2012 07:44 am (UTC)
It's a picture from October, when they were at the same event, and have been friendly before. Okay?? Give me actual proof, putos.
jessepinkman 2nd-Dec-2012 07:45 am (UTC)
greenfairy_87 2nd-Dec-2012 07:45 am (UTC)
And then she'll inevitably break up with him and write her next hit "He threw my heart across the pond"
chvnel 2nd-Dec-2012 07:48 am (UTC)
lmfao TRUTH
dottiehinkle 2nd-Dec-2012 07:48 am (UTC)
She has no heart. She uses her evil pussy to lure famous men to her bed and then when shes bored of fucking them she writes songs about how they supposedly broke up with her and makes millions. Shes the devil.
shesceltic 2nd-Dec-2012 08:39 am (UTC)
wow dude what's wrong w/ you
shesceltic 2nd-Dec-2012 08:39 am (UTC)
she already wrote a song about him
clearlybeloved 2nd-Dec-2012 07:48 am (UTC)
I can't even say a photo doesn't look like Harry without being told I'm in denial. THE LARRY TINHATS HAVE WON.
howhighvices 2nd-Dec-2012 07:48 am (UTC)
lol I seriously got a major cramp when I saw the title.
Anyone but her Harry, please.
awaywithpixie 2nd-Dec-2012 07:48 am (UTC)
Frankly the Liam/Leona Rumours were much more entertaining and believable.
rainbowtomatoe 2nd-Dec-2012 07:49 am (UTC)
that doesn't really look like him tho...
Page 4 of 12
<<[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] >>
This page was loaded Dec 25th 2014, 3:20 pm GMT.