ONTD

10:17 pm - 11/11/2012

Boardwalk Empire - Episode 10 Preview



Looks like Owen/Margaret get caught? I think he's all talk on his "plans" with Margaret, too. :(

Poor bb Tommy. Rescue him, Richard!


Source
Page 1 of 3
<<[1] [2] [3] >>
crucified 12th-Nov-2012 04:22 am (UTC)
I really need to get caught up on this tbh.
kirensauce 12th-Nov-2012 04:23 am (UTC)
omg owen is gunna get killed isnt he
heroicattempt 12th-Nov-2012 04:29 am (UTC)
If he does I straight up quit this show.
indieheadphones 12th-Nov-2012 06:18 am (UTC)
Ugh-
As soon as he asked Margaret to tell him when to run away I was like, "Okay either he or she is gonna get killed in the process of making that happen."
vasculitis_x 12th-Nov-2012 06:49 am (UTC)
He is fucked for sure. :(

Ugh, this show. I still like it, but it needs to stop killing good characters.
saintmorse 12th-Nov-2012 07:58 am (UTC)
Every week, I'm pretty much like, "God, Owen is hot. I'm going to miss him."
bronxdawn 12th-Nov-2012 05:16 pm (UTC)
LOL.

Uh, yeah. As soon as Margaret agreed to leave with him, that was his death knell right there. DAMMIT.
love_keiko 12th-Nov-2012 05:19 pm (UTC)
i hate it, tbh. he's so delicious and i'm gonna miss those marg x owen sex eye scenes for sure.
magwildwood 12th-Nov-2012 04:24 am (UTC)
this was a good episode. but jesus, gyp rosetti may be one of the most annoying characters i've ever seen on tv. i appreciate him in that he is the main driver of the plot this season, and i love that all of these characters are flawed, but there is nothing endearing or redeeming there for me.
one_hoopy_frood 12th-Nov-2012 04:44 am (UTC)
I refer to him as The Most Boring Gangster when talking about the show with my boyfriend. Like really, even when he was being choked by his belt by a diner waitress and ran around like a crazy person he wasn't interesting.
hope_remains 12th-Nov-2012 05:46 am (UTC)
Yeah, I like what his character represents, but he himself is kinda one-dimensional. Like, yeah, he's bad and crazy. That's pretty much all there is to him and they push it to the extreme. The only time he was likable or multi-dimensional at all was in that dinner scene with his mom/sisters.
killmyunicorn 12th-Nov-2012 05:20 pm (UTC)
lol I find him bizarrely endearing in scenes with food
duckyduck92 12th-Nov-2012 04:27 am (UTC)
if they kill off my irish prince I don't know what I will do.
la_petite_singe 12th-Nov-2012 04:29 am (UTC)
watching Dexter rn so I can't leave a long rambling comment but



EVERYTHING IS RICHARD/JULIA AND NOTHING HURTS. HE CAN WALTZ. OH MY FJSDHFKDSJHFSJHS FUCKING GOD

they are so doomed omg D:

also Steve should submit this one as his Emmy episode y/n
crucified 12th-Nov-2012 04:33 am (UTC)
I haven't seen this episode but ugh Steve deserves to win an Emmy for this show sometime. He is so perfect. Still disappointed that he lost this year tbh.
dives 12th-Nov-2012 03:24 pm (UTC)
ITA about Steve, although I was DONE with Nucky's dumb ass when he thought Chalky was a shoeshine boy, like I KNEW YOU HAD ALL THAT LATENT RACISM UNDERNEATH YOUR BUSINESSMAN EXTERIOR NUCKY GTFO
la_petite_singe 12th-Nov-2012 03:26 pm (UTC)
Ugh, we totally already knew that, didn't we, with his "be a good boy" last season. I mean, I think he puts business/votes first and doesn't have any extremely freaky hatred, but that was a thoroughly awkward look into his subconscious. I really don't even wanna think about the fact that he called Emily "hummingbird" and basically confused her with Billie. AUGH FREUD
6pennylane 12th-Nov-2012 04:39 pm (UTC)
dexter comment: i am seriously side eyeing the fuck out of dexter/hannah. thoughts?
my_moloko 12th-Nov-2012 04:32 am (UTC)
I haven't been able to find a link to this anywhere tonight! Wtf, usually they are up by now.
starsofmorning 12th-Nov-2012 04:32 am (UTC)
And the clock starts ticking for Owen...

I started cackling at the very end when Gyp came out of his car with that hat.
fred2265 12th-Nov-2012 01:01 pm (UTC)
lol me too..
lovelydress2087 12th-Nov-2012 04:41 am (UTC)
I watch every episode afraid it will be the end for Owen.

Also get off your high horse Gillian you own a whore house and spoilers your son and his look alike. You have no right to judge or criticize anyone.
vasculitis_x 12th-Nov-2012 06:54 am (UTC)
IKR? Where was she? She told Tommy to call her mommy: how about acting like one. I can't believe I felt bad for her last week and was rooting for her a bit. That sure as hell went out the window.
sosinprogress 12th-Nov-2012 01:52 pm (UTC)
you felt bad for her? when she murdered the innocent man who bore a resemblance to the son she used to sexually abuse so she could get closure? bitch is a cuckoo clock.
dives 12th-Nov-2012 03:25 pm (UTC)
Did she not give Richard the night off? I don't understand how she could possibly expect him to be responsible for things that happen ON HIS NIGHT OFF.
blissfultiff 12th-Nov-2012 04:51 am (UTC)
Chalky is not here for Nucky's bat shit crazy antics!! LMAO!
hope_remains 12th-Nov-2012 05:41 am (UTC)
I know, I thought he was gonna snap at, "Shine my shoes tomorrow"
bronxdawn 12th-Nov-2012 05:20 pm (UTC)
Inwardly you know he was raging but he's got to do business with Nucky so he had to swallow it.

SMH at the lack of Chalky White this season AND the disrespect to his character.
hollymarchosias 12th-Nov-2012 04:53 am (UTC)
thank you for the spoilers since the episode is nowhere on the internet yet

I doubt anyone's found a link because I've been refreshing sites over and over and nothing. And usually it's up by now so I can directly watch this after Homeland.
hollymarchosias 12th-Nov-2012 05:08 am (UTC)
nevermind, I found the episode
mental_picture 12th-Nov-2012 05:16 am (UTC)
wheeeere
dives 12th-Nov-2012 03:26 pm (UTC)
it aired last night...
nichcola 12th-Nov-2012 04:56 am (UTC)
God, can Gillian just die now? How dare she yell at Richard (plsgoddontletanythinghappentohim)? And Owen...oh dear. The only thing I hope is that Nucky will think he was confused and hallucinating or something if he catches them. I still feel like Margaret will end up choosing Nucky over Owen, when it comes right down to it. Either way, I predict tragedy.
hope_remains 12th-Nov-2012 05:41 am (UTC)
I doubt anything will happen to Richard although did you see that scene in the preview of him fighting with someone? I wonder what that was all about.

And no way Nucky will call it a hallucination, he barely believes he's got a concussion.
spankmypirate 12th-Nov-2012 01:04 pm (UTC)
It's a Catch 22 situation. It's not right for her to parentify Richard considering Tommy's her grandson and her responsibility... but do we really want Gillian raising another kid? Yeesh. I just feel bad for the poor boy.
ohwutevernvm 12th-Nov-2012 04:58 am (UTC)
wow just as I'm watching season 3 on my cable for first time right now and I knew I'm already way behind. Even I want to buy the series knowing myself too much for loving the show and my sex god Michael Pitt, but it's sooo expensive! so like a fool, I thought that i'd be in for a treat until I watched the preview with Pitt in, I literally dropped my sandwich and cry shrieked. FUCK. I NEED TO GET SEASON 1&2. /hysterical crying rn.
hope_remains 12th-Nov-2012 05:39 am (UTC)
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

I mean, I knew he was gonna die, they've been foreshadowing it all season.

But... still. :(

All the sexual tension we will be missing. :( :( :(
dives 12th-Nov-2012 04:07 pm (UTC)
iawtc
bronxdawn 12th-Nov-2012 05:22 pm (UTC)
Every week I'm like where the hell is Chalky and when they finally show him they give him little to do AND disrespect his character.

UGH.

I love Van Alden too.

Even with all my complaints I still this show is great and this season has been good.
elcristina 13th-Nov-2012 08:30 am (UTC)
I think Van Alden is going to have "good moments" <>sarcasm<> with Al. At least that's what I thought seeing the promo xD
prophecypro 12th-Nov-2012 05:23 am (UTC)
Nucky gonna start offing people left and right by the finale.
hope_remains 12th-Nov-2012 05:38 am (UTC)
Yeah, man. He's LOSING it. And now he has no friends or allies.

Shit just got SO REAL.
Page 1 of 3
<<[1] [2] [3] >>
This page was loaded Jan 28th 2015, 6:17 pm GMT.