ONTD

12:01 pm - 10/12/2012

Justin Bieber - Beauty And A Beat ft. Nicki Minaj

Here's what the stolen personal footage meant

“Since i was 14 i have had a lot of things said about me, from dying, to taking hormones, to dying again, to stuff about my family… to saying i had a baby with a woman i never even met. nude pics, drugs, my family, my character… but today… today i get to be in on it… so to all of you… enjoy. let’s go for the 10 million mark!” - Justin Bieber


Source
Page 1 of 11
<<[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] >>
ecctv 12th-Oct-2012 04:21 pm (UTC)
I love product placement in "stolen footage."

(I know it was all fake, but dang product placement, I hate it so much)
gimmemoarjosh 12th-Oct-2012 09:11 pm (UTC)
It's to be expected now. I used to hate it too, but I got over it.
radar 12th-Oct-2012 04:22 pm (UTC)
i am so shocked
stellar_ball 12th-Oct-2012 04:22 pm (UTC)
Wait, the whole stolen laptop thing was a prank? I haven't been following that much...
actxappalledx 12th-Oct-2012 04:43 pm (UTC)
lol yep
stellar_ball 12th-Oct-2012 04:58 pm (UTC)
OMG, that is just ridiculous.
caulifloral 12th-Oct-2012 07:15 pm (UTC)
The laptop really was stolen, apparently. This is them ~making lemonade out of lemons~
loverswalk 12th-Oct-2012 04:22 pm (UTC)
i actually like both of them but this was the most desperate beg for attention ever

people would have watched it anyway why was this necessary

what a shitty thing to do to your fans but considering most of them are 12 year old girls i'm sure they are bowing regardless
imnotasquirrel 12th-Oct-2012 04:25 pm (UTC)
i've always given him grief for being a dumbass but i don't remember him ever being this thirsty and desperate before.
caulifloral 12th-Oct-2012 07:17 pm (UTC)
FYI bc I value your opinion of my boo etc~

His laptop really was stolen, the Seattle Weekly blog just posted that there's a police report under the name of his tour manager (who was also robbed) and King Scooter made a statement:

"Regardless of anything, I don't think a city should be judged by one idiot's actions," says Bieber's manager, Scooter Braun. "We had an incredible experience at that show in Tacoma. One of our dancers grew up in Tacoma. We've only heard good things, and had a great experience there and in Seattle. And we plan on coming back there.

"One idiot's decision to steal a computer in our offices won't affect how we feel about that city."
smolderhotter 14th-Oct-2012 02:47 pm (UTC)
don't you remember the time he begged people to vote for him in that Most Share-worthy video category at VMAs? lol
snuffyqui45 12th-Oct-2012 04:26 pm (UTC)
why is it shitty though?

b/c they were hoping to see him naked?



*srs question btw, I haven't been following this all that much*
caulifloral 12th-Oct-2012 04:29 pm (UTC)
I think you're taking it too seriously tbh
He's always said that the rumor mill and the insane market for personal photos/information on him drives him nuts, this is commentary on that.
sastra_fuss 12th-Oct-2012 04:32 pm (UTC)
Meh, it's not like he faked a brutal attack or something
ponpiri 12th-Oct-2012 05:10 pm (UTC)
I think it was a cute concept. Then again, I like Joaquin's prank so there you go.
maitressefleche 12th-Oct-2012 05:12 pm (UTC)
he pranked them more than once and he made pretty obvious it was a stunt, they all realized it yesterday. i don't think they were bothered lol.
bradentastic 12th-Oct-2012 06:05 pm (UTC)
he pranks them a lot. and they always fall for it then love it.
dior 12th-Oct-2012 08:01 pm (UTC)
I think it was clever and good marketing/pr thing imo, it's better than the same old same old
oh7 12th-Oct-2012 04:23 pm (UTC)
Ew, that gif.
principino 12th-Oct-2012 04:26 pm (UTC)
Worst .gif I've seen in months.
tryxkittie 12th-Oct-2012 04:42 pm (UTC)
i honestly hate both ppl in that gif so it's traumatizing and cathartic at the same time
chuk_is_dazzled 12th-Oct-2012 04:43 pm (UTC)
mte, cringing
hearthecity 12th-Oct-2012 04:49 pm (UTC)
so terrible
cuzilubb 12th-Oct-2012 05:26 pm (UTC)
mte. disgusting
rinanina101 12th-Oct-2012 05:58 pm (UTC)
i haven't even pressed play yet, but that gif is so cringe worthy my god
floetcist 13th-Oct-2012 03:32 am (UTC)
I find it endearing ngl

superchocobear 13th-Oct-2012 11:06 am (UTC)
It makes me cringe so bad. Then I actually watched it and I couldn't believe she rhymed 'weiner' with 'Selener' and he's totally okay with.

CACKLING.
harderthanalist 13th-Oct-2012 04:38 pm (UTC)
I know we either wanna be nicki, or justin. I wish i was in between .
liliana_ 12th-Oct-2012 04:23 pm (UTC)
manics 12th-Oct-2012 04:44 pm (UTC)
where is this gif from?
liliana_ 12th-Oct-2012 04:48 pm (UTC)
chikntetrazzini 12th-Oct-2012 04:56 pm (UTC)
Judging you right now.
imnotasquirrel 12th-Oct-2012 04:24 pm (UTC)
what a stupid tryhard prank

ontd, now's our chance to steal his shit, because he's the boy who cried wolf.

Edited at 2012-10-12 04:24 pm (UTC)
caulifloral 12th-Oct-2012 04:29 pm (UTC)
:(
imnotasquirrel 12th-Oct-2012 04:35 pm (UTC)
haha, sorry, but you know that all of my appreciation was for scooter anyway. none for jus10, BYE.

if this was scooter's idea, i'll be disappoint. (sorry, caulifloral).
liliananyappy 12th-Oct-2012 04:24 pm (UTC)
well then
chaincombo 12th-Oct-2012 05:47 pm (UTC)
NICHIJOU! That was literally my expression at all this
liliananyappy 12th-Oct-2012 05:53 pm (UTC)
nichijou supplies the greatest reaction faces tbh
ecctv 12th-Oct-2012 04:24 pm (UTC)
I hope fangirls go to wherever that pool is and take vials of the water because JUSTIN TOUCHED IT.
tangerinefriday 13th-Oct-2012 10:07 am (UTC)
Or even better, maybe, JUST MAYBE he peed in it.
snuffyqui45 12th-Oct-2012 04:24 pm (UTC)
LMAO, how South Parkian.
quinnthevixen 12th-Oct-2012 04:25 pm (UTC)
Try-harding, jfc
anna_bea2 12th-Oct-2012 04:25 pm (UTC)
lol
reginageorge 12th-Oct-2012 04:26 pm (UTC)
bieber could of let bieber know!
arielcharming 12th-Oct-2012 05:01 pm (UTC)
lol
msweetie913 12th-Oct-2012 05:12 pm (UTC)
lmao
andthenwevomit 12th-Oct-2012 06:02 pm (UTC)
lol
missyyyyyy 12th-Oct-2012 08:01 pm (UTC)
lol, i love it.
sozzney 12th-Oct-2012 04:25 pm (UTC)
of course
reginageorge 12th-Oct-2012 04:25 pm (UTC)
i don't hate it which doesn't please me.
Page 1 of 11
<<[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] >>
This page was loaded Oct 24th 2014, 9:25 pm GMT.