ONTD

8:46 pm - 08/22/2012

HQ snippet of Christalented Aguilegend's new single!



It's been a while since Lady Aguilegend has been on the scene but she is back in full force and has snatched every last wig off of the monster shelf and every Jenny Craig microwavable calorie meal out the freezer and every keyboard from the Livejournal offices with this HQ snippet of her new single from her upcoming album, "Fuck Your Body!" Looks like the slender bronze goddess wins in the diva battle of new music releases.

Have a listen:



UPDATE: New snippet sounds like Chrisaint Aguileravishing imitating J. Lo:



Source
Page 1 of 9
<<[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] >>
suburb_fabulous 23rd-Aug-2012 01:50 am (UTC)
Those seven seconds sound decent. Can't wait to hear more.
h0tlikemxrejoic 23rd-Aug-2012 01:50 am (UTC)
pussy poppppp/
ljubavirakija 23rd-Aug-2012 01:52 am (UTC)
OMG! It's perfection
hork13bajir5 23rd-Aug-2012 01:53 am (UTC)
omg want.
phallus 23rd-Aug-2012 01:56 am (UTC)
Hmmmmm...
su20 23rd-Aug-2012 01:57 am (UTC)
lovin it so far. can't wait to hear more of it.
hypnology 23rd-Aug-2012 02:03 am (UTC)
This sounds like it has potential
ljubavirakija 23rd-Aug-2012 01:51 am (UTC)
Image and video hosting by TinyPic

Although, I hate the dubstep in the beginning
gaga 23rd-Aug-2012 01:57 am (UTC)
that's not really dubstep...
ljubavirakija 23rd-Aug-2012 02:01 am (UTC)
Whatever it's called, I'm DNW
muzicnem 23rd-Aug-2012 01:51 am (UTC)
Oh lawwwd please don't tell me that's the real name of her album.
ilouboutin 23rd-Aug-2012 01:51 am (UTC)
that snippet was so quick i thought my damn wireless went out for a second. what is this even?
ljubavirakija 23rd-Aug-2012 01:52 am (UTC)
that snippet was so quick i thought my damn wireless went out for a second.

Same
foxylov3r 23rd-Aug-2012 01:53 am (UTC)
LOL
eaglefan2011 23rd-Aug-2012 02:09 am (UTC)
lmao ikr
millioned 23rd-Aug-2012 10:09 am (UTC)
LOL same
stussytribe 23rd-Aug-2012 01:51 am (UTC)
it doesn't sound horrible at all, tbh bionic was a really good pop album & i think the reason it publicly did badly & why it was "cool" to dislike that album beside the fucking disaster of a first single & video is because of perez hilton & how he wanted gaga to snatch xtinas wig back then. because like the tracks she did with mia were really good
stussytribe 23rd-Aug-2012 01:53 am (UTC)
& tbh even with "not myself tonight" if they expanded on those bongo drums that the brought up in like the 3rd quarter of the song, i think it would've been alot better.
egowars 23rd-Aug-2012 01:54 am (UTC)
tribal house ftw.
abiding 23rd-Aug-2012 02:13 am (UTC)
mte, that part of NMT is actually my favorite part.
phallus 23rd-Aug-2012 02:22 am (UTC)
ITA!!
cityxpretty 23rd-Aug-2012 02:46 am (UTC)
Yes, that part always gave me life while I was on the treadmill!
bamboobanga2 23rd-Aug-2012 08:00 am (UTC)
lmao lbr that song was horrible
brosling 23rd-Aug-2012 01:58 am (UTC)
another problem was that there were SO many filler songs and just so many songs in general

she should have just picked the best ones it would have been perf

i luv bionic
ex_vampirew765 23rd-Aug-2012 01:59 am (UTC)
it really was a good album, she should've removed a couple tracks and fixed the track list order
heartlockedx 23rd-Aug-2012 02:47 am (UTC)
Bionic was a good album. I liked NMT, Bionic, Elastic Love, Lift Me Up, You Lost Me, Vanity, Birds Of Prey, Stronger Than Ever, I Am, pretty much the whole damn thing.
cityxpretty 23rd-Aug-2012 02:48 am (UTC)
The album wasn't her best but it wasn't this terrible, awful album that the internet makes it out to be. People just like using the word "flop," I think.
teamdowney 23rd-Aug-2012 03:42 am (UTC)
I only liked You Lost Me, mostly because they used it in a very pivotal scene in the season finale of Entourage and it broke me. Only song on the album I liked but I love her voice.
ponpiri 23rd-Aug-2012 03:43 am (UTC)
I will forever blame Perez for Bionic flopping
comalies 23rd-Aug-2012 01:51 am (UTC)
....is that actually the name of her new album?
foxylov3r 23rd-Aug-2012 01:53 am (UTC)
no it's the name of the song
comalies 23rd-Aug-2012 01:58 am (UTC)
That's still pretty bad.
oakenshield 23rd-Aug-2012 01:52 am (UTC)
I want Back to Basics Act II, not this

kthnx
trixx_r4_kidz 23rd-Aug-2012 02:19 am (UTC)
i swear there are only a few of us out here. ahead of our time tbh ;)
ametalheart 23rd-Aug-2012 03:19 am (UTC)
Yes! That was flawless.
teamdowney 23rd-Aug-2012 03:52 am (UTC)
Hurt and Save Me From Myself were flaw free.
millioned 23rd-Aug-2012 10:12 am (UTC)
listen to back to basics then? why do people expect artists to just do something they've done before, it shows no progression at all, did you really expect xtina to just keep doing that BTB sound her whole career? come on.
xoxoxosteph 23rd-Aug-2012 01:52 am (UTC)
I love it so much the longer clip sounds really amazing!
su20 23rd-Aug-2012 01:59 am (UTC)
i hear ~ to get ya?
rhapsodeeinblue 23rd-Aug-2012 02:54 am (UTC)
She's probably saying "get shitfaced" but it gets cut off?

Edit: lol nvm lyrics are on page 3

Edited at 2012-08-23 02:56 am (UTC)
tigersnap 23rd-Aug-2012 04:36 am (UTC)
She said "i came here tonight to getcha outta my mind"
chikntetrazzini 23rd-Aug-2012 01:53 am (UTC)
Ugh, not even Britney repeats past eras. We are over Dirrty, girl.
stussytribe 23rd-Aug-2012 01:56 am (UTC)
i like britney spears but uh circus & femme fatale are in part the same album, circus sounds like unreleased femme fatale tracks & lets not get started on the bomt & oops album, the same fuckin' album tho, you need a seat & britneys discography page on wikipedia bew
phillymademe 23rd-Aug-2012 01:57 am (UTC)
lol your icon. SAS my favorite person in the whole wide world. and by favorite, i mean i absolutely hate him :)
chikntetrazzini 23rd-Aug-2012 02:00 am (UTC)
I feel like half your comment is not even in English.
sorryeden 23rd-Aug-2012 02:11 am (UTC)
ia with bomt and oops. i get those confused. i like circus more than femme fatale tho.
laurie_springs 23rd-Aug-2012 02:48 am (UTC)
Psst I WISH FF was like Circus. Much more variety on Circus.
devilsadvocate 23rd-Aug-2012 02:09 am (UTC)
Almost all Britney albums sound relatively the same TBH
muzicnem 23rd-Aug-2012 04:32 am (UTC)
Ikr.

Move on. Everyone else has.
phallus 23rd-Aug-2012 01:54 am (UTC)
I'm totally here for this!
katie_g_lynn 23rd-Aug-2012 01:54 am (UTC)
Stupid song title. I want her to succeed, though.

Edited at 2012-08-23 01:55 am (UTC)
ides_of_smarch 23rd-Aug-2012 01:55 am (UTC)
That's the song title...allegedly...either that or Your Body. We don't know the album title yet.
shining_lore 23rd-Aug-2012 01:54 am (UTC)
"Fuck Your Body!"? Sounds desperate, like something Madonna would do.
millioned 23rd-Aug-2012 10:15 am (UTC)
this comment sounds desperate tho
suburb_fabulous 23rd-Aug-2012 01:54 am (UTC)
Someone should leak the whole thing.
xena_mademegay 23rd-Aug-2012 02:17 am (UTC)
yes

that or nothing at all
i hate teasers
Page 1 of 9
<<[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] >>
This page was loaded Nov 1st 2014, 1:48 pm GMT.