ONTD

5:18 pm - 04/17/2012

The Borgias 2x03 "The Beautiful Deception" Promo



Source

P.S. For the 5 other ONTDrs that watch this: what did you think of Sunday's "Paolo" episode?

P.P.S. 2x03 has already leaked and is online! It's soooo good. This show is getting better imo
Page 1 of 3
<<[1] [2] [3] >>
oatmealmonster 18th-Apr-2012 12:24 am (UTC)
episode 3 has been out for about a week so I've already seen it and it was good. i dont want to spoil it for others but omg @ Lucrezia

I absolutely LOVE this show.
mistycreed 18th-Apr-2012 12:28 am (UTC)
mte
stebo 18th-Apr-2012 12:30 am (UTC)
Yeah, the first 3 episodes of all the new seasons of Big C, Nurse Jackie, and Borgias were available for me On Demand a week before the season premieres o_O
oatmealmonster 18th-Apr-2012 12:44 am (UTC)
Damn I didn't know they were out that early.
lachica2000 18th-Apr-2012 12:38 am (UTC)
I don't blame her.
darkwarrior 18th-Apr-2012 12:51 am (UTC)
"Maybe I'll drop in on you"

Evil Lucrezia is fun Lucrezia.
for_serious13 18th-Apr-2012 03:19 am (UTC)
this season is sooooooooooo much better already!!


and yeah, the first 3 episodes are on demand, i just wanted 2 and 3 today
spoiled_water 18th-Apr-2012 12:24 am (UTC)
I saw episode 3 already. Lucrezia is going to DESTROY Juan and I can't waittt!
mistycreed 18th-Apr-2012 12:30 am (UTC)
IRK. I got so excited in episode 3. HE BETTER WATCH HIS BACK.

It's kind of interesting that in basically all Borgia historical fiction I've read, he's the odd one out in the siblings.
chantemarissa 18th-Apr-2012 02:32 am (UTC)
She's out for blood. Her transition into womanhood is fascinating.
randomtasks 18th-Apr-2012 12:24 am (UTC)
2x03 is awesome!

/already watched it yesterday


But I can't wait for Juan to die. He's becoming insufferable.
dothecrunge 18th-Apr-2012 12:28 am (UTC)
ia about Juan
mistycreed 18th-Apr-2012 12:29 am (UTC)
He plays those characters well, tbh. By the first episode of The Pillars of the Earth, I was ready for his character to die.
jollygoodthat 18th-Apr-2012 12:43 am (UTC)
the character was 1000 times worse in the books (it doesn't seem possible but it's true! hah) but I think my shallowness of stanning for David Oakes made me not hate William Hamleigh as much as I should have in the show (Same with Juan!) ;P
agatharuncible 18th-Apr-2012 12:30 am (UTC)
ia completely about Juan. I kind of feel sorry because I get the feeling that he cares about his family in his way, idk, but that thing in 2x02 (not trying to spoil anyone) really made up my mind about how Juan needs to gtfo.
ohbubbajoan 18th-Apr-2012 12:31 am (UTC)
But I can't wait for Juan to die. He's becoming insufferable.
ugh i know
[Spoiler (click to open)]yo Cesare, hurry up
oatmealmonster 18th-Apr-2012 12:27 am (UTC)
ooohh and I love it when Cesare isn't dressed as a cardinal. he is so sexy numnumnumnunm
dothecrunge 18th-Apr-2012 12:28 am (UTC)
YES the leather pants, I die
oatmealmonster 18th-Apr-2012 12:29 am (UTC)
ikr? he should always wear those. maybe they can cut the bottom half off the robe thing or something.
stebo 18th-Apr-2012 12:30 am (UTC)
François Arnaud is gorgeous. And only a year older than me. >_>
t3pps 18th-Apr-2012 12:33 am (UTC)
He is hot as can be. Omg
for_serious13 18th-Apr-2012 03:20 am (UTC)
yaaaaaaaaaaaaas
dothecrunge 18th-Apr-2012 12:30 am (UTC)
I love King Charles' laugh
estella7 18th-Apr-2012 12:32 am (UTC)
I'm really liking this season of The Borgias, even more than Game of Thrones. With Game of Thrones, nothing seems to happen until the last 5 minutes of the episode.
jollygoodthat 18th-Apr-2012 12:40 am (UTC)
tbh this last ep of GoT was great to me though, the full hour had legit stuff happening throughout

Borgias is definitely better this season, mostly because the characters are all established, etc. I feel like season 1 was slow b/c we had to learn so much about how things worked in Rome, etc, idk
estella7 18th-Apr-2012 12:56 am (UTC)
I've been legit falling asleep during every episode of GoT this season. I'm hoping it will pick up the pace because in theory, I like it. ;-D
bodyline 18th-Apr-2012 01:35 am (UTC)
I agree tbh. It's not that GoT is bad, but not much has really happened so far. I feel like it'll pick up after next episode, though.

But The Borgias has been so fucking on-point this season, every episide has been fantastic.
t3pps 18th-Apr-2012 12:32 am (UTC)
Here for Francois' hotness!
I love this show!
hocus_pocus 18th-Apr-2012 12:32 am (UTC)
Lmao bye Juan
agatharuncible 18th-Apr-2012 12:33 am (UTC)
2x02 was so bad, ugh. I feel like most characters were not very in character (or maybe they were, but between last season and this, it feels like some changes were too sudden). I can't make up my mind about 2x03, I feel like it picked up after 2 but idk.
foxface 18th-Apr-2012 12:33 am (UTC)
So have Lucrezia and Cesare kissed yet?? Is there a vid someone can link me to omg

/shameless
hocus_pocus 18th-Apr-2012 12:35 am (UTC)
It's in ep 3 smh

And it's only for like a second -__- I hope it progresses!!!

Edited at 2012-04-18 12:36 am (UTC)
foxface 18th-Apr-2012 12:38 am (UTC)
lmao @ how you both edited your comments

IS IT EP 2 OR 3
foxface 18th-Apr-2012 12:41 am (UTC)
o m g so I just watch it on youtube and fjasldfkj the way they nuzzle their noses after.

+ luke is still on the show? hmmm
heart_iswild 18th-Apr-2012 12:35 am (UTC)
yeah it's in the second* ep. it wasn't nearly as exciting in context and imo they only threw it in there to throw us lux/ces stans a bone

Edited at 2012-04-18 12:36 am (UTC)
wicked_g 18th-Apr-2012 12:34 am (UTC)
Ugh, I need to catch up with this show, but...I watched halfway through episode one of this season (bc my stream died), and idk...it lost me.
heart_iswild 18th-Apr-2012 12:34 am (UTC)
lol why did no one realize that eps 2 and 3 were up immediately after ep 1?

anyway, i watched them all when they came out and i feel meh about everything besides the lucrezia/cesare kiss. needs moar incest for me to keep watching this boring shit tbqh
hocus_pocus 18th-Apr-2012 12:36 am (UTC)
That and the Juan mess is the only thing that is keeping me watching tbh
heart_iswild 18th-Apr-2012 12:50 am (UTC)
ohh that's true, i do enjoy the rivalry (but only bc it's so homoerotic lbr)
jollygoodthat 18th-Apr-2012 12:38 am (UTC)
besides the lucrezia/cesare kiss.

om7h I was wondering when they would make this ~canon, #lawd
dothecrunge 18th-Apr-2012 12:38 am (UTC)
The site I use didn't have 2 and 3 up until recently :\ And someone else mentioned it being on OnDemand, but I don't have cable
jollygoodthat 18th-Apr-2012 12:36 am (UTC)
what the crap these episodes are already out?? I saw the premiere on youtube or whatever but forgot when it was coming back. BRB, getting caught up and soaking up my beautiful Juan* while he still lives (which I feel like won't be for long)

* Juan sucks a donkey dick but I lurve me some David Oakes
punkinelf 18th-Apr-2012 12:37 am (UTC)
Love Love Love Cesare! & Arnaud! Oates is great as Juan, but bye bye. Still hate Irons and Lucy's voice!
daisyazul 18th-Apr-2012 12:38 am (UTC)
damn Juan is so dying this season lol
Page 1 of 3
<<[1] [2] [3] >>
This page was loaded Dec 22nd 2014, 6:30 am GMT.