ONTD

10:11 pm - 04/16/2012

Zooey Deschanel iPhone 4S Commercial

Page 1 of 6
<<[1] [2] [3] [4] [5] [6] >>
very_vogue 17th-Apr-2012 03:17 am (UTC)
ugh
treatyoself 18th-Apr-2012 01:23 am (UTC)
perfect fucking first comment, bb.
simply_inn0cent 18th-Apr-2012 04:51 pm (UTC)
mte this fucking basic bitch.
laurie_springs 17th-Apr-2012 03:17 am (UTC)
Whoa she looks amazing here

/Blackberry user.

Edited at 2012-04-17 03:18 am (UTC)
aprettywastex3 17th-Apr-2012 03:32 am (UTC)
That's nothing to be proud of tho tbh.

/another Blackberry user.
laurie_springs 17th-Apr-2012 03:35 am (UTC)
lol I know although truthfully I hate all smart phones equally.
hwb_bish 17th-Apr-2012 05:01 am (UTC)
ugh yeah my bb is such a pos. I can barely set it down on the couch and the fucker will shut off.

I'm counting the days til i get an iphone atlast
merenwen17 17th-Apr-2012 03:18 am (UTC)
ngl, I want an iphone just to talk to siri when I'm bored
h0tlikemxrejoic 17th-Apr-2012 03:19 am (UTC)
most of the people i know who have siri
don't ever use her.
affliction 17th-Apr-2012 03:20 am (UTC)
this is making me laugh so hard omg
dolldaggabuzzz 17th-Apr-2012 03:21 am (UTC)
abuse tbh
aawler 17th-Apr-2012 03:26 am (UTC)
i don't!
actxappalledx 17th-Apr-2012 03:44 am (UTC)
lol truth, i never use it
dicksburgerswin 17th-Apr-2012 04:00 am (UTC)
only time i do is to set the timer, or an alarm
devetu 17th-Apr-2012 03:24 am (UTC)
i forget that i have it
_marquis 17th-Apr-2012 03:27 am (UTC)
everyone i know uses siri for one thing. to ask her where to bury a dead body.

do you want a swamp... foundry... dump...
ohloverx 17th-Apr-2012 03:32 am (UTC)
Me, too! Plus, I think it would be nice to have an interactive semi personal assistant! I'm so bad at keeping up with a paper calendar. Ugh.
jezemel 17th-Apr-2012 03:36 am (UTC)
She turns you down if you ask her to marry you and she doesn't know any jokes. Overrated.
leitao 17th-Apr-2012 05:16 am (UTC)
LOL same. When my mom visited my brother out of state recently, he made her learn how to use his iPhone . . . including texting with Siri and stuff. My mom came home like, "His phone is weird! You talk to it -- and it talks back to yoouuu!" Haha~ XD
boss_sister 17th-Apr-2012 05:30 am (UTC)
It doesn't work well, and it's SUPER slow.
ologist 17th-Apr-2012 07:20 am (UTC)
I was really disappointed when I discovered that basically she can't do shit because I'm not in the US.
caacac 17th-Apr-2012 11:25 am (UTC)
My Siri is a man, and he doesn't take any jokes. He's a bore.
crucified 17th-Apr-2012 03:18 am (UTC)
jessepinkman 17th-Apr-2012 03:26 am (UTC)
lmao
missyyyyyy 17th-Apr-2012 04:42 am (UTC)
this gif seems so appropriate
brianistuft 17th-Apr-2012 03:19 am (UTC)
Ugh.
dolldaggabuzzz 17th-Apr-2012 03:19 am (UTC)
i have no words
flautapantera 17th-Apr-2012 03:22 am (UTC)
Love your icon. Makes me laugh every time.
dolldaggabuzzz 17th-Apr-2012 03:37 am (UTC)
:D
paulmitchell 17th-Apr-2012 03:22 am (UTC)
oh my god your icon is cracking me the f up
jessepinkman 17th-Apr-2012 03:27 am (UTC)
i just sang your icon.. lord.
openpick 17th-Apr-2012 03:34 am (UTC)
lol irl at the icon
karinette001 17th-Apr-2012 03:38 am (UTC)
I can't breathe, your icon omg
aprettywastex3 17th-Apr-2012 03:43 am (UTC)
Only worth living if somebody, is feeding you.
And baby now you chew.
soul_amazinn your icon17th-Apr-2012 03:56 am (UTC)
coedcamper 17th-Apr-2012 03:19 am (UTC)
every episode of new girl is also an iPhone 4 commercial.
laurie_springs 17th-Apr-2012 03:20 am (UTC)
lmao truth
jasonbeast 17th-Apr-2012 03:20 am (UTC)
She's so ~quirky!
dolldaggabuzzz 17th-Apr-2012 03:20 am (UTC)
look at all her instruments! Lets ~dance and be weird
jasonbeast 17th-Apr-2012 03:22 am (UTC)
Golly, can we? *bounces*
robertsbox_xo 17th-Apr-2012 03:22 am (UTC)
i love seeing your icon
yroldfish 17th-Apr-2012 03:20 am (UTC)
(clearly raining) "IS THAT RAIN?"

would it be possible for her to participate in one fucking thing in which she does behave like an absolute MORON? i am over this airhead bit of hers.
bienenkiste 17th-Apr-2012 03:21 am (UTC)
mfte.
flautapantera 17th-Apr-2012 03:22 am (UTC)
Yup.
openpick 17th-Apr-2012 03:34 am (UTC)
holy shit mte
veni 17th-Apr-2012 04:02 am (UTC)
theyre really not letting it go
anniemann101 17th-Apr-2012 10:24 am (UTC)
i am starting to like her older sister better than her. i started watching bones. i love how she's taken a smart "dr. house type) role.

i still like zoey but... your comment. is truth. being cute does not detach away from this fact. the airheadness is getting old.
butterfly0fdoom 17th-Apr-2012 10:15 pm (UTC)
"THERE'S A *grope* 30% CHANCE THAT IT'S ALREADY RAINING"
affliction 17th-Apr-2012 03:21 am (UTC)
i don't want my phone talking back to me

what if it tries to control things~
jasonbeast 17th-Apr-2012 03:22 am (UTC)
Skynet.
shining_starsxx 17th-Apr-2012 03:25 am (UTC)
Lol I don't need my phone to nag me.
chantemarissa 17th-Apr-2012 03:21 am (UTC)
they should have just hired katy.
yummyhead2toe 17th-Apr-2012 03:21 am (UTC)
Technology is getting scary.
oakenshield 17th-Apr-2012 03:23 am (UTC)
~quirky and original~
southernmanners 17th-Apr-2012 03:23 am (UTC)
siri does not work like this for me.
sweetwaterpink 17th-Apr-2012 03:50 am (UTC)
Nor does it work like this for anyone I know who have it.

Edited at 2012-04-17 03:51 am (UTC)
aawler 17th-Apr-2012 04:10 am (UTC)
SERIOUSLY this is why i never use it, it can never do 80-90 percent of what i actually want it to do
mmmyesplease 17th-Apr-2012 05:47 pm (UTC)
Siri is completely useless for me.
damnsonyouhigh 17th-Apr-2012 11:39 pm (UTC)
yeah i never use siri.
Page 1 of 6
<<[1] [2] [3] [4] [5] [6] >>
This page was loaded Nov 1st 2014, 4:44 am GMT.