ONTD

3:31 pm - 04/11/2012

Rihanna Reveals 'Where Have You Been' Cover Art


Forget that Facebook acquisition -- in case y'all don't know, Rihanna is basically the queen of Instagram. Girl probably posts every hour on the hour, but we can't say that all of them are total gems. Sometimes it's like, a random piece of food (stars -- just like us!), and you're like, "Rihanna. More of your face and clothes, plz." But the "Birthday Cake" singer just uploaded her single cover art for her latest, "Where Have You Been." So we hit a jackpot!


Okay, so you can barely see Rihanna on here, but that's not the point. The point is that the new single is on the way, which also means that the new video is on the way, which also means that we'll have yet a whole new storyline (and wardrobe) to dissect and ruminate on for hours upon hours. (Our jobs are like, really hard if you couldn't tell.) While the "Where Have You Been" cover doesn't give us much insight into what to expect in the video, we do know one thing for sure -- the smokey eye rules all.

Living
Source
Page 1 of 3
<<[1] [2] [3] >>
yaydarkness 11th-Apr-2012 07:34 pm (UTC)
meh
brenden 11th-Apr-2012 07:34 pm (UTC)
basic. not surprised.
backincharge 11th-Apr-2012 11:22 pm (UTC)
"i live for the basics"

**high-five**
hahahey 11th-Apr-2012 07:34 pm (UTC)
oh, whatever, I'm ready for the video
digipacopr 11th-Apr-2012 07:35 pm (UTC)
im not a rihanna fan... but this song gives me lyfe

Image and video hosting by TinyPic
fromahippie 11th-Apr-2012 07:38 pm (UTC)
lolol the gif
crazyfirecrotch 11th-Apr-2012 07:44 pm (UTC)
best bidet i've seen.
whitegirlthin 11th-Apr-2012 07:51 pm (UTC)
That girl is FLAWLESSSS
elite_monster 11th-Apr-2012 07:42 pm (UTC)
the US is always late tho
rhymenoceros00 11th-Apr-2012 07:36 pm (UTC)
The photo is nice but the type is terrible.
dance 11th-Apr-2012 07:38 pm (UTC)
vivisexion 11th-Apr-2012 07:39 pm (UTC)
oh my god so cuuuuuuute
fabouluz 11th-Apr-2012 07:39 pm (UTC)
Omg! Video!
dance 11th-Apr-2012 07:41 pm (UTC)
yalingster 11th-Apr-2012 07:40 pm (UTC)
omg how cute
bliting 11th-Apr-2012 07:45 pm (UTC)
omg <3
lusushi 11th-Apr-2012 07:47 pm (UTC)
omggg i can't handle it
sunredskyblue 11th-Apr-2012 08:08 pm (UTC)
awww
faz1988 11th-Apr-2012 08:55 pm (UTC)
my non existent ovaries are exploding right now
luvallthis 11th-Apr-2012 09:16 pm (UTC)
DAAAAWWW
pirate_toast 11th-Apr-2012 09:45 pm (UTC)
so cute T_T
fufu_thing 11th-Apr-2012 07:39 pm (UTC)
do ppl still try to pin the illuminati on rihanna cuz that one eye is some good bait
sheepy_hollow 11th-Apr-2012 07:55 pm (UTC)
facebook is all over that shit! the first comment i read about the cover was smth like "ILLUMINATI RIGHT THUUURRRR!"
bcain1992 11th-Apr-2012 07:40 pm (UTC)
This is pretty. I'm still meh on the song, but I'm always excited for a new RiRi video.
celtic_thistle 11th-Apr-2012 07:42 pm (UTC)
OT but can we have a post about that asswipe Zimmerman being charged for the murder of Trayvon Martin? It's relevant imo.
ani_di_franco 11th-Apr-2012 07:45 pm (UTC)
and how they are worried he is a flight risk! 2 months later! smh
abiding 11th-Apr-2012 07:55 pm (UTC)
They officially charged him now? Last I heard, they were going to move to do so.
genbu_no_miko24 11th-Apr-2012 07:43 pm (UTC)
ROOOFFFLLLL HAHAHHAH!!
rihanna 11th-Apr-2012 07:43 pm (UTC)
so iconic
kaylaistattooed 11th-Apr-2012 07:44 pm (UTC)
Boring, love her tho.
jinnycalderone 11th-Apr-2012 08:12 pm (UTC)
mte
ani_di_franco 11th-Apr-2012 07:44 pm (UTC)
I loved this song when the album came out. But now I'm sick of it.
stewie_e 12th-Apr-2012 08:42 am (UTC)
LOL your icon is EVERYTHING.
Page 1 of 3
<<[1] [2] [3] >>
This page was loaded Oct 26th 2014, 5:17 am GMT.