ONTD

10:22 pm - 04/09/2012

1D already breaking the hearts of young aussies

Fans upset as One Direction whisked away at airport


Hundreds of teenage girls have been left broken-hearted after British boy band One Direction landed at Sydney Airport and left through a back door.

Some fans had camped overnight while others arrived before sunrise to catch a glimpse of Niall Horan, Zayn Malik, Liam Payne, Harry Styles and Louis Tomlinson ahead of their sold-out tour of Australia.

But the group was whisked away through a back door and into a waiting car.

One Direction has become an overnight pop sensation with sales of more than 4.2 million albums in six months since forming on Britain's version of The X Factor.

One cluster of fans at the airport hoped the band had watched their homemade videos on YouTube, called Reasons Why One Direction Should Come To Australia.

"We're so happy that they're finally here and it feels amazing that everything is coming into place," said 15-year-old Lola Emmanuel.

"But it's really sad they couldn't come out and meet their fans and there have been a lot of tears."

Otherwise it was carnival scenes at Sydney Airport with fans cheering and singing One Direction songs, including Up All Night and What Makes You Beautiful.

"They are the most amazing group of five boys that you'll ever meet," said one teary fan.

"They have amazing voices and great personalities and beautiful faces."
One Direction's sold-out tour starts in Sydney on Friday.
source
Page 1 of 4
<<[1] [2] [3] [4] >>
mrchilliman 10th-Apr-2012 02:41 am (UTC)
wahhhhh why aren't they coming to my city
mrchilliman 10th-Apr-2012 02:41 am (UTC)
lol @ there being a lot of tears tho
rubybruiseday 10th-Apr-2012 02:42 am (UTC)
simprov 10th-Apr-2012 02:43 am (UTC)
omg i watched this vid 2 minutes ago and there's already a gif?
damn tumblr
rebecaqt 10th-Apr-2012 02:44 am (UTC)
smh hayley he posted gifs too!
dorcasgailen 10th-Apr-2012 02:52 am (UTC)
Where is the vid?
wits 10th-Apr-2012 02:53 am (UTC)
seriously how the fuck did they do that so quickly
rebecaqt 10th-Apr-2012 02:43 am (UTC)
entranced 10th-Apr-2012 02:44 am (UTC)
ahahaha
etoile_amore 10th-Apr-2012 02:45 am (UTC)
lololol
telurica 10th-Apr-2012 02:46 am (UTC)
lol this gif
aellylis 10th-Apr-2012 02:46 am (UTC)
omg Peter Harvey's (the news presenter) reaction to this was freaking hilarious.
star_cuddles 10th-Apr-2012 03:00 am (UTC)
his legs look so skinny.
gorlplz 10th-Apr-2012 03:03 am (UTC)
sis what is this qtness? clock the tea!
surrounds 10th-Apr-2012 03:04 am (UTC)
LMFAOOO
beatlesluv 10th-Apr-2012 03:44 am (UTC)
love it
fight4thislove 10th-Apr-2012 02:42 am (UTC)
i think the whole going to the airport to meet them borderlines on stalker. that and finding their hotel rooms.
walkingparadoxx 10th-Apr-2012 02:44 am (UTC)
that hotel room part definitely is stalkerish
rainbowtomatoe 10th-Apr-2012 02:47 am (UTC)
same...and the whole singing outside their hotel rooms...

i mean i can understand when you're desperate you'll do anything, but to get upset because they didn't stop to take pictures with you after a long flight when they're under no obligation to do so? yeahh...

simprov 10th-Apr-2012 02:59 am (UTC)
1d fans are so embarrassing. i honestly wonder how some of these girls function because they act so entitled.
there was this one girl on tumblr who was like 22/23 and she saw zayn in a tattoo parlor in hollywood. she and her friends got out of their car (cause they were driving by) and went into the tattoo shop to ask for pictures. paul, the bodyguard, was like "can you leave us alone its our 1 day off?"
and this girl got so offended and ranted on tumblr about how the boys were ~changing~ and they aren't the same boys SHE HAD ALREADY MET LAST TIME THEY WERE IN LA. and people were telling her she was being ridiculous and she wouldn't hear it.
this 23 yo woman responded to an ask that went something along the lines of "maybe zayn was still upset over his aunt's death?" with something like "he should get over it. its his job"
I CAN'T
/novel
beatlesluv 10th-Apr-2012 03:45 am (UTC)
MTE. I dont know why people do this. Meet them at a fucking signing or if you happen to spot them on the street. I just find it so embarrassing :(
star_cuddles 10th-Apr-2012 02:54 am (UTC)
x_spinfaster 10th-Apr-2012 02:44 am (UTC)
does anyone know how ~in touch zayn is with his heritage

am v. annoyed at siva from tw for not knowing any tamil bc that's what i am, and am hoping to live vicariously through zayn. we are both brown at least
x_spinfaster 10th-Apr-2012 02:47 am (UTC)
ikr, it makes it that much more sad :(
walkingparadoxx 10th-Apr-2012 02:47 am (UTC)
oh hay fellow tamilian! at least take comfort in the fact that Kween MIA knows enough tamil to bust out a few lines in her songs
piratesswoop 10th-Apr-2012 02:48 am (UTC)
i've seen a gif of him speaking an arabic language--idk if its farsi or what though
wits 10th-Apr-2012 02:55 am (UTC)
he has tattoos in arabic?
athees 10th-Apr-2012 03:39 am (UTC)
omg another tamil! haaaaaai! :D
etoile_amore 10th-Apr-2012 02:44 am (UTC)
it would have been chaotic
logan_lerman 10th-Apr-2012 02:45 am (UTC)
WEEPING ATM



niall is 100% my fave now
logan_lerman 10th-Apr-2012 02:46 am (UTC)
maybe people will get off zayn's back now
genbu_no_miko24 10th-Apr-2012 02:47 am (UTC)
ugh that cig -__-
etoile_amore 10th-Apr-2012 02:47 am (UTC)
has Tumblr shit themselves over this or what
piratesswoop 10th-Apr-2012 02:48 am (UTC)
oh niall, not you too
rainbowtomatoe 10th-Apr-2012 02:48 am (UTC)
oh snap. so that's what people are freaking out about in the youtube comments....
missmonkeydust 10th-Apr-2012 02:53 am (UTC)
Now I'd really like to get drunk with these guys, I can bum fags off them too ^_^
star_cuddles 10th-Apr-2012 02:55 am (UTC)
OMG LOVES IT
cherrycoloured 10th-Apr-2012 02:56 am (UTC)
I was pretty passive on Zayn smoking even though he's my favorite, but IDK this bothers me because Niall looks like twelve. It doesn't really change my opinion on him or anything, it's just bizarre to look at.
fullxcliphxc 10th-Apr-2012 02:57 am (UTC)
yessssss
surrounds 10th-Apr-2012 03:06 am (UTC)
idec, i think it's attractive tbh, my boyfriend smokes and it just makes me want to have sex with him all the time /csb
hilary_faye 10th-Apr-2012 03:07 am (UTC)
Bless him tbh. I always knew there were many reasons he was my fav
star_cuddles #blamezayn10th-Apr-2012 03:34 am (UTC)
according to some tumblr chick:


This is the video of Niall “smoking.” you have to look closely. At 0:15 Zayn hands Niall something. At 0:30 Niall hands it back. Niall is left handed though, if you look closely, you see him lifting his left hand a lot. This could be a rumor, but it seems pretty accurate.
telurica 10th-Apr-2012 02:45 am (UTC)
OMG,that picture lol. From my quick tumblr investigation it seems Zayn fucks everything that moves, wich gives me hope tbqh.
epic_cakes 10th-Apr-2012 02:45 am (UTC)


/mostly just amused because I don't like 1D
beatlesluv 10th-Apr-2012 03:50 am (UTC)
scarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
burbuja677 10th-Apr-2012 02:45 am (UTC)
All these 1D post lately... guise, I got stuff to get done!
weekendwars 10th-Apr-2012 02:49 am (UTC)
mte. i'm even more unproductive than i already am with these posts, but i still love it.
rebecaqt 10th-Apr-2012 02:46 am (UTC)
fangirls
star_cuddles 10th-Apr-2012 02:58 am (UTC)
rebecaqt 10th-Apr-2012 03:17 am (UTC)
huh? they are fangirls crying. how am i a bitch by pointing that out??? let's not!
saintssin 10th-Apr-2012 02:46 am (UTC)
SAD.
jbftw 10th-Apr-2012 02:47 am (UTC)
wow i think this is a record for most 1d posts in one day lol
hypermuseic9 10th-Apr-2012 02:50 am (UTC)
ikr. lawddd
walkingparadoxx 10th-Apr-2012 03:00 am (UTC)
still not enough imo. some one needs to make another louis post
jbftw 10th-Apr-2012 03:01 am (UTC)
yeah i missed the last one so i'd approve of that but mb tom instead lol
star_cuddles 10th-Apr-2012 03:02 am (UTC)
more room for paaaartyyyyy timee

dorcasgailen 10th-Apr-2012 03:09 am (UTC)
its glorious. Everytime i decide to procrastinate on stuff I need to do for my class tomorrow, i wander to ONTD to find a new post. This is great for my relatively new interest in 1D (but terrible for my productivity level).
nonprofit_whore 10th-Apr-2012 02:47 am (UTC)
lol i've heard like a few of their songs but i always come in these posts because 1d stans SLAY me with their comments omg :*
dorcasgailen 10th-Apr-2012 03:11 am (UTC)
yeah, I am not a huge 1D music fan - I admit its catchy. But the ONTd fandom is so amusing and the 1D gifs/interviews are really charming and funny. I am more a fan of 1D stanning than the actual group.
Page 1 of 4
<<[1] [2] [3] [4] >>
This page was loaded Dec 22nd 2014, 6:41 am GMT.