ONTD

3:04 pm - 02/19/2012

Queen HDC Continues to Work While 9 Months Pregnant



On Friday (February 17), Hilary was spotted heading to a studio in Los Angeles.

“Sooo excited heading to shoot my @funnyordie video today!! Been wanting to do one of these for a while! Wish me funny today! Xx” Hilary wrote in another

In music news, Hilary has been recording for her fifth studio album for the past 2 months.











Source
Page 1 of 3
<<[1] [2] [3] >>
kewlkidv 19th-Feb-2012 08:36 pm (UTC)
lets see, she's about two weeks away from having her baby, recording a new album, shooting this funny or die video
teaaet 19th-Feb-2012 08:37 pm (UTC)
buffy_usa 19th-Feb-2012 08:39 pm (UTC)
lol what is going on?

mallard duck creeping on porn scene?
jamimo 19th-Feb-2012 08:42 pm (UTC)
lol smh
kewlkidv 19th-Feb-2012 08:43 pm (UTC)
lol
_cheshire 19th-Feb-2012 08:54 pm (UTC)
lol what
kknee13 19th-Feb-2012 08:58 pm (UTC)
lmao
jamimo 19th-Feb-2012 08:32 pm (UTC)
She looks hungry.
andhips__ 19th-Feb-2012 08:33 pm (UTC)
i feel like she's been pregnant forever
prettysighs 19th-Feb-2012 08:36 pm (UTC)
m2
schexyschteve 19th-Feb-2012 08:37 pm (UTC)
Didn't she announce it in August 2011, like right after her anniversary? She basically has been lol
ourferocity 19th-Feb-2012 08:59 pm (UTC)
she announced it when the embryo split, basically.
emofordino 19th-Feb-2012 11:07 pm (UTC)
august was 6 months ago and she's due like any time now, so that sounds about right.
cab 19th-Feb-2012 08:41 pm (UTC)
9 months is a long time..
myxwill 19th-Feb-2012 08:45 pm (UTC)
I think she is due soon though.
_cheshire 19th-Feb-2012 08:55 pm (UTC)
idk, it seems like just yesterday she announced it.
saikaro_x 19th-Feb-2012 09:09 pm (UTC)
yeah it feels that way
squishinator 19th-Feb-2012 08:35 pm (UTC)
lmao @ the derpy duck looking face she's making in all these.
candifornia 19th-Feb-2012 08:35 pm (UTC)
wow lizzie mcguire looks ready to drop!!
oliivicious 19th-Feb-2012 08:54 pm (UTC)
Me too!
It also reminds me of the glory days of Chad Michael Murray. He used to be the IT guy. Oh the good old days... lol
schexyschteve 19th-Feb-2012 08:36 pm (UTC)
It's relieving to see her in tennis shoes for once! Pregnancy suits her.
buffy_usa 19th-Feb-2012 08:36 pm (UTC)
i don't remember ...

what was her first claim to fame?
kewlkidv 19th-Feb-2012 08:38 pm (UTC)
Lizzie McGuire ? thought she shot Casper Meets Wendy before it
teaaet 19th-Feb-2012 08:38 pm (UTC)
aaron carter's gf
riookierin 19th-Feb-2012 09:53 pm (UTC)
Lmao
zoom_z00m 19th-Feb-2012 10:49 pm (UTC)
LOL
alyssa_hilary 19th-Feb-2012 08:39 pm (UTC)
When Casper meets Wendy.
srparker328 19th-Feb-2012 09:22 pm (UTC)
when she had anorexia
foxface 19th-Feb-2012 08:41 pm (UTC)
did sth happen to seanb814 jw
goldenmeans 19th-Feb-2012 08:44 pm (UTC)
Maybe he offed himself when he found out she was up the duff by someone other than him.
prettysighs 19th-Feb-2012 08:46 pm (UTC)
lmfao
seanb814 19th-Feb-2012 08:48 pm (UTC)
LOL
goofusgallant 19th-Feb-2012 08:58 pm (UTC)
lolol
seanb814 19th-Feb-2012 08:49 pm (UTC)
haha no just really busy with school this semester, work, drinking, etc
nanewt011 19th-Feb-2012 08:44 pm (UTC)
bet she has to take a lot of pee breaks
nicenicegirl 19th-Feb-2012 08:47 pm (UTC)
i always roll my eyes anytime someone says that someone else is "such a cute preggo!" but in her case she really is.
killerqueen 19th-Feb-2012 08:49 pm (UTC)
She looks really pretty, as always.

OT- My bf and I agreed to have lunch today around 1pm and he's getting here now at 5pm. Idk whether to contain myself or get pissed at him. He's always super late and it bugs me to no end. We've been together 3 years, so it's not like he doesn't know I hate this. Grr.
mundodeamor 19th-Feb-2012 08:53 pm (UTC)
I'd be pissed, waiting 4 hours?? And hungry on top of that?

Did he at least let you know he'd be late?
devourlove 19th-Feb-2012 09:02 pm (UTC)
omg four hours though? No, that's whack. He needs to fix that.
upood 19th-Feb-2012 09:08 pm (UTC)
id call him at 4:30pm and be like "Sorry made other plans, ill see you at 10:30 tonight?" or some shit like that
nobodys late on my watch tbh.
polaroidmoment 19th-Feb-2012 09:10 pm (UTC)
Fire him a la Kanye West.
dubiously 19th-Feb-2012 09:15 pm (UTC)
mte and I love the comments here vs that post.
aeryn 19th-Feb-2012 09:11 pm (UTC)
That's rude, tbh. 4 hours? And he does it all the time? Obviously you're not a priority in his life. What was he doing that made him so late?
ludagurl3d 19th-Feb-2012 09:14 pm (UTC)
ugh tardiness is my number one pet peeve. even 5 min late and I'm in a rage. I would dump him lol. he's basically saying your time is for shit.
leatherandjeans 20th-Feb-2012 01:10 am (UTC)
Rip intp him imo, that's really rude. My bf is late all the time too and it makes me livid. It's incredibly inconsiderate.
spoiled_water 19th-Feb-2012 08:50 pm (UTC)
She's huge. Drop that load already, gurl.
riookierin 19th-Feb-2012 08:55 pm (UTC)
She is SO freaking cute pregnant!
_cheshire 19th-Feb-2012 08:56 pm (UTC)
ugh it must be so uncomfortable to be that pregnant.
Page 1 of 3
<<[1] [2] [3] >>
This page was loaded Dec 29th 2014, 11:00 am GMT.