ONTD

3:42 am - 12/16/2010

Gaga joined her best friends SPW on stage



Lady Gaga made a surprise appearance at the Semi Precious Weapons show in London on Wednesday night

Image and video hosting by TinyPic










Source
Source






Supposedly she pulled another stage dive as well
Page 1 of 5
<<[1] [2] [3] [4] [5] >>
grammaire 16th-Dec-2010 08:46 am (UTC)
That last picture is bound to become a hater favourite.
filmfreakfranco 16th-Dec-2010 08:47 am (UTC)
omg bad first comment!
bradentastic 16th-Dec-2010 08:48 am (UTC)
lol I was thinking the same thing... Xtina stans will snatch that up in a heartbeat.
Also flawless icon:)
xdecadentx 16th-Dec-2010 01:43 pm (UTC)
lol taylor
jinnycalderone 16th-Dec-2010 08:49 am (UTC)
lol, whats a hater favorite, what do you mean?
crazysuburban 16th-Dec-2010 08:50 am (UTC)
Lol I had to put it in for the comments
affliction 16th-Dec-2010 08:51 am (UTC)
ch33rylips 16th-Dec-2010 08:54 am (UTC)
Image and video hosting by TinyPic
hi_im_niko 16th-Dec-2010 08:54 am (UTC)
omg ita

I know I'm fug after shows, so it doesn't really faze me tho.
crystalzelda 16th-Dec-2010 08:56 am (UTC)
ikr
ilovemeganm 16th-Dec-2010 04:56 pm (UTC)
omg i just wanted to say hello to you bc i am watching judy sing have yourself a mlc <3

so hello
filmfreakfranco 16th-Dec-2010 08:47 am (UTC)
Ugh, SPW

but gaga is adorable and perfect <3333
ex_mulholla119 16th-Dec-2010 12:14 pm (UTC)
oh...
henryevil 16th-Dec-2010 12:56 pm (UTC)
IATWC
marmar627 16th-Dec-2010 09:09 pm (UTC)
mte. I'm sorry, but I hate SPW. And I hate the Europeans who got to see Scissor Sisters open for her, while us Americans were stuck with them.
ohshiny 16th-Dec-2010 11:18 pm (UTC)
semi toured some in europe also:(
jinnycalderone 16th-Dec-2010 08:47 am (UTC)
yess, i was hoping this was getting posted!! shes soo cute, i love her!!

Edited at 2010-12-16 08:48 am (UTC)
gary_sinise_fan 16th-Dec-2010 02:12 pm (UTC)
I love your icon. So festive <3
jinnycalderone 16th-Dec-2010 09:37 pm (UTC)
thank you :D
affliction 16th-Dec-2010 08:47 am (UTC)
Image and video hosting by TinyPic
losingstreak7 16th-Dec-2010 09:36 pm (UTC)
omg i adored this show! i have to get all the seasons and watch again. it's been years!
affliction 16th-Dec-2010 09:47 pm (UTC)
:D :) >;]

this past season hasn't been good, but the Christmas episode that aired a few days ago was fabulous tbh. enjoy your rewatch! :)
bradentastic 16th-Dec-2010 08:48 am (UTC)
Such classy, beautiful and stunning pictures....lol

I do like that she's put back on some weight though.
helloneworld 16th-Dec-2010 08:48 am (UTC)
SPW=SOUTH PARK WESSICANS
khlassique 16th-Dec-2010 08:48 am (UTC)
be a free bitch, baby.

also, we hit 10k comments in the 12 twelve days of ontd post AGAIN.

Image and video hosting by TinyPic
thebadunkadunk 16th-Dec-2010 09:15 am (UTC)
IKR that post reminded me of the Olympic FFAs
______glory 16th-Dec-2010 09:43 am (UTC)
cannot...stop...staring.......


brb
miabloodymia 18th-Dec-2010 08:15 am (UTC)
this gif is brilliant. the composition, the pun, the eye line, it all makes such perfect sense. /cries tears of drunken glory.
x_sweetsurprise 16th-Dec-2010 08:49 am (UTC)
spw needs to stop
bradentastic 16th-Dec-2010 08:51 am (UTC)
flawless icon bb:)
ohwutevernvm 16th-Dec-2010 09:09 am (UTC)
amazing icon <3
xdecadentx 16th-Dec-2010 01:46 pm (UTC)
trio
luvthatdrtywata 16th-Dec-2010 02:17 pm (UTC)
ahut your damn whore mouth.
rahrahanon 16th-Dec-2010 08:49 am (UTC)
wino?
marielaurie 16th-Dec-2010 08:50 am (UTC)
oh god she looks horrible D:
forrealyo 16th-Dec-2010 08:50 am (UTC)
she's so gross
jinnycalderone 16th-Dec-2010 09:07 am (UTC)
youre soo gross, lol.
capitalized 16th-Dec-2010 10:15 am (UTC)
is that edward scissorhands in ur icon?
enjoyyourbunny 16th-Dec-2010 08:51 am (UTC)
I wish I had her body, but with my boobs and height. I hate not having a petite frame.
headswedance 16th-Dec-2010 08:53 am (UTC)
Well, then...
rahrahanon 16th-Dec-2010 08:54 am (UTC)
lol i've seen the first video so many times today, but i can't make out what she says at around 0:18
jinnycalderone 16th-Dec-2010 08:56 am (UTC)
i cant either, but lol someones fuck me gaga!! oh my!! ngl, id wanna say that too, but i have no guts.
rahrahanon 16th-Dec-2010 08:59 am (UTC)
hahah when i first watched it i wasn't really paying attention, and then when they screamed that and i was like l o l wait what. i was dying
affliction 16th-Dec-2010 09:10 am (UTC)
Aw I love your icon!!
cigarettelover 16th-Dec-2010 08:55 am (UTC)
Whatever, let a tipsy girl have her fun. No one looks good wasted. And I say that as a hater.
lestat 16th-Dec-2010 01:26 pm (UTC)
what is up with her lips? D:
cooconuts 16th-Dec-2010 01:41 pm (UTC)
is it recent ?
gunofason 16th-Dec-2010 06:31 pm (UTC)
Repulsive.
Page 1 of 5
<<[1] [2] [3] [4] [5] >>
This page was loaded Dec 25th 2014, 6:28 am GMT.