ONTD

4:25 pm - 10/27/2010

Glee Shirtless Roundup (Cuz I Wants To Get My Mack On)

Oh Ryan Murphy how you please us Gleeks! The amount of fanservice on last night's 'Rocky Horror Glee Show' was phenomenal. If for some unknown reason you missed the episode, you sure missed some "ab-licious" guys. Pics under the cut, enjoy!

Slight spoilers + image heavy!








































Well that was nice, so explain to me why they had to cover up Cory Monteith for GQ?




Source
Page 1 of 7
<<[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] >>
secondanchor 27th-Oct-2010 09:26 am (UTC)
matt's not as ripped as he used to be
ir_baboon idgaf about matt, but appropriate gif27th-Oct-2010 09:41 am (UTC)
secondanchor Re: idgaf about matt, but appropriate gif27th-Oct-2010 09:43 am (UTC)
haha this part cracked me up
jupaschoal Re: idgaf about matt, but appropriate gif27th-Oct-2010 10:15 am (UTC)
rawrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
threestories Re: idgaf about matt, but appropriate gif27th-Oct-2010 10:23 am (UTC)
:'(
radname Re: idgaf about matt, but appropriate gif27th-Oct-2010 01:38 pm (UTC)
this gif looks like that asian man that is shopped with that pic of kermit
tusiaczek87 Re: idgaf about matt, but appropriate gif27th-Oct-2010 02:30 pm (UTC)
jupaschoal 27th-Oct-2010 10:14 am (UTC)
Actually he appears shirtless in the first Glee ep and he didn't look so great back then. It even made me think that that Vogue (?) photoshoot was more shopped than usual. I think he looks amazing now.
demented_21 27th-Oct-2010 12:46 pm (UTC)
tbh I think he used to be "too" ripped, I actually prefer his body as it is in the above pics.
h0tlikemxrejoic 27th-Oct-2010 07:07 pm (UTC)
who cares they can all hit this.
gang bang. unf.
so_chic_doll 27th-Oct-2010 09:27 am (UTC)
colossusx 27th-Oct-2010 09:28 am (UTC)
she seriously looks mentally handicapped all the time
so_chic_doll 27th-Oct-2010 09:28 am (UTC)

this comment...

i can't even...
rhapsodyinpink 27th-Oct-2010 09:29 am (UTC)
Excuse you.
combat_pearl 27th-Oct-2010 09:41 am (UTC)
lmao
carriehunt 27th-Oct-2010 10:03 am (UTC)
cyber bully
bienenkiste 27th-Oct-2010 10:20 am (UTC)
LMAO WOW
fil0li 27th-Oct-2010 09:28 am (UTC)
after watching recent episodes of glee.. i think i'm turning into a dianna agron stan! she is so lovely.
ir_baboon 27th-Oct-2010 09:42 am (UTC)
seriously, she is so hot.
chiroro 27th-Oct-2010 10:00 am (UTC)
Aw, she's so cute!
threestories 27th-Oct-2010 10:24 am (UTC)
omg i didn't care for her much earlier on in the show but she is just so cute and likable dfjskla
angelus6869 27th-Oct-2010 10:44 am (UTC)
flawless
tangodoodles 27th-Oct-2010 02:37 pm (UTC)
She sounded so good during Time Warp last night.
colossusx 27th-Oct-2010 09:27 am (UTC)


best body
oneliner 27th-Oct-2010 09:43 am (UTC)
shame about his head
colossusx 27th-Oct-2010 09:45 am (UTC)
stop coming in and out of my life, it's rude
jupaschoal 27th-Oct-2010 10:16 am (UTC)
that is incorrect
andthenwekisss 27th-Oct-2010 03:41 pm (UTC)
ikr he's so ugly.
jupaschoal 27th-Oct-2010 10:16 am (UTC)
that is correct
jenosis 27th-Oct-2010 01:41 pm (UTC)
Yes Plz.
shessocold 27th-Oct-2010 02:03 pm (UTC)
A+
mrezkill 27th-Oct-2010 04:34 pm (UTC)
this was the part that impressed me the most from his shirtlessness haha
kellyj81j 27th-Oct-2010 11:54 pm (UTC)
Agree, his body is perfection!
so_chic_doll 27th-Oct-2010 09:27 am (UTC)
Emma's hair looked really pretty this episode
secondanchor 27th-Oct-2010 09:28 am (UTC)
I'm growing to hate schue. emma is far too good for him
strahovski 27th-Oct-2010 09:30 am (UTC)
ikr.
allhopelost88 27th-Oct-2010 09:39 am (UTC)
at this point, nothing would bring me greater pleasure than john stamos's character murdering will

god, i hate him
chiroro 27th-Oct-2010 10:01 am (UTC)
Me too. And I think her and Carl are adorable together.
naughtydolphin 27th-Oct-2010 10:47 am (UTC)
oh me too. I don't want her to break up with Carl.
mcwicca 27th-Oct-2010 02:54 pm (UTC)
I hate that they're inevitably going to break up to make way for Will/Emma. Damn this show and it's transparency.
jupaschoal 27th-Oct-2010 10:19 am (UTC)
I can't hate Will, but WTF doing Rocky Horror because of Emma? This was worse than the Spears episode tbh. I'm glad he came to his senses in the end.

Emma and Carl are GREAT together, I was disappoint when they were excluded from that "which characters are getting engaged?" thing.
3waystoepica 27th-Oct-2010 12:16 pm (UTC)
For me it's more like my hate for Schue continues to grow. They really have made him an awful character.
gerrycurls 27th-Oct-2010 01:23 pm (UTC)
seriously. will's a phony.
publicfrenemy 27th-Oct-2010 01:35 pm (UTC)
I loved Schue in the beginning, but he's so creepy and desperate now. I'm hoping that little heart to heart at the end means that he's hit rock bottom and will not longer be so creepy and desperate.
tusiaczek87 27th-Oct-2010 02:32 pm (UTC)
you speak the truth

uncle jessie ftw
joaniemaloney 28th-Oct-2010 06:34 am (UTC)
I'd definitely pick the dentist over him, srsly.
therealycats 29th-Oct-2010 04:45 am (UTC)
I'm actually almost starting to like Emma now. I couldn't stand her in the beginning of season 1, and I still don't like her behavior or treatment of Ken during that time, But Will this season is just...awful. I'm too tired to be more articulate than that.
rhapsodyinpink 27th-Oct-2010 09:30 am (UTC)
I've been wanting to use one of these since I found it...


Pedo!Will

Edited at 2010-10-27 09:30 am (UTC)
secondanchor 27th-Oct-2010 09:32 am (UTC)
I think it's funny when he bitches about stuff being inappropriate but he's the most inappropriate one there!
so_chic_doll 27th-Oct-2010 09:40 am (UTC)
Him & Santana or Quinn-- I can unfortunately see it.
x_rose_tyler_x 27th-Oct-2010 09:53 am (UTC)
Will & Rachel please and thank you. They're both equally annoying and selfish to the point it's perfect.
jupaschoal 27th-Oct-2010 10:26 am (UTC)
ImageHost.org
basketcasex39 27th-Oct-2010 03:41 pm (UTC)
I really want it to happen, ngl.
jupaschoal 27th-Oct-2010 10:21 am (UTC)
LOL OMG perfect
waxandstrings 27th-Oct-2010 10:41 am (UTC)
I was totally gonna post this! Pedo!Will provides endless lulz.
gerrycurls 27th-Oct-2010 01:29 pm (UTC)
needs to be on the National Sex Offender Registry.
celtic_thistle 28th-Oct-2010 09:20 pm (UTC)
ikr I was like "uh, so Rachel is going to be groping you and pretending to fuck you? oic"
nappyxheadedxho 27th-Oct-2010 09:30 am (UTC)
me rn
so_chic_doll 27th-Oct-2010 09:31 am (UTC)
nobody needs to know this
kimmy_kun 27th-Oct-2010 09:32 am (UTC)
That .gif. o.O
soulessembrace 27th-Oct-2010 09:33 am (UTC)
need some help with that?
go3x 27th-Oct-2010 09:45 am (UTC)
A pussy that fingers itself. Hmmmm...
earthquake 27th-Oct-2010 09:49 am (UTC)
oh my.
nappyxheadedxho 27th-Oct-2010 09:31 am (UTC)
I should really start watching this show





LOLJK ILL JUST GO DOWNLOAD SOME PORN THIS SHOW IS TOO AWFUL
puffybush 27th-Oct-2010 09:40 am (UTC)
what's some good porn you've seen lately?
brazenflight 27th-Oct-2010 02:12 pm (UTC)
mte
brianistuft 27th-Oct-2010 09:32 am (UTC)
Here's me when I saw Sam and Mr Shue...

Photobucket


And here's me when I saw Corey....

Photobucket

DNW
so_chic_doll 27th-Oct-2010 09:33 am (UTC)
here's me when I see Groff:

natasha_hc 27th-Oct-2010 09:37 am (UTC)
IA with all this gif-age.
chiroro 27th-Oct-2010 10:02 am (UTC)
Mmm the Groff :)
emma718 29th-Oct-2010 05:19 am (UTC)
I love you for using Jon/Jesse gifs. :D
raineblack007 27th-Oct-2010 09:32 am (UTC)
santana is my hero.
so_chic_doll 27th-Oct-2010 09:34 am (UTC)
astronof 27th-Oct-2010 01:56 pm (UTC)
that was too cute
vatulele 27th-Oct-2010 09:34 am (UTC)
i think there's only 1 or 2 episodes that i'm 'meh' over but omg this episode was horrible. blech, total disservice to RHPS.
promisemewings 27th-Oct-2010 03:04 pm (UTC)
I agree. As an ex-RHPS cast member, I was greatly disappointed.
redheaded_muse 27th-Oct-2010 03:09 pm (UTC)
um, can I just ask you many embarrassing questions for a sec here? I kind of want to join the local RHPS cast (Oriental Theatre in Milwaukee) and would LOVE some background! ^_^;;

- How long ago were you a cast member?
- What did you do at your audition, was it hard to get itn?
- Do you mind me asking which theatre you were at?

Thanks. :)
palmthejoker 27th-Oct-2010 03:13 pm (UTC)
It was terrible. What a waste of an episode.
therealycats 29th-Oct-2010 05:04 am (UTC)
The way the butchered the lyrics to half the songs...oh my god. Also, Will playing half naked opposite a teenage girl, who is also half naked...seriously, how is it more acceptable for Rachel to play Janet (awful casting choice, by the way, but entirely predictable) than for Sam to play Rocky, especially considering the proposal of putting her opposite her half naked adult teacher?

The scene for "Touch-a Touch-a Touch Me" was enjoyable enough (Jayma was good, Santana and Brittany were perfect subs for Magenta and Columbia, and I'm always down for some shirtless Matthew Morrison even if he is most likely a walking VD), but the way the lyrics got butchered, oh my god. Also, Rocky doesn't do shit during that song besides feel Janet up, so that was a lame ass excuse for Will to try to get into Emma's pants/the writers to work that song in in the first place.

Heavy sweating? Bad fretting? If anything shows? Oil you up and drop you down (seriously, wtf)? Friendly man? Why did they even do that song? And how are heavy petting, seat wetting, if anything grows, rub you down, and friendly hand, as lyrics, any worse than what actually HAPPENED during that scene?
green__desire 27th-Oct-2010 09:51 am (UTC)
haha rood but he does look like hes their spawn.
fashi0nbaby 27th-Oct-2010 09:41 am (UTC)
so hairy tho
secondanchor 27th-Oct-2010 09:35 am (UTC)
if they wanted to show gratuitous shirtlessness, they should've had mike be half naked too
pwrpuffgrl 27th-Oct-2010 05:45 pm (UTC)
IA

The Situasian
melodiee 29th-Oct-2010 07:17 am (UTC)
I knooooww. :(
vaegue Put the first big-ass picture under a cut please?27th-Oct-2010 09:37 am (UTC)
:( That. Not that I don't appreciate seeing a HQ half-naked Chord Overstreet (or whatever his name is)
ben_superdetka Re: Put the first big-ass picture under a cut please?27th-Oct-2010 10:08 am (UTC)
it ruined my friends page. well, every glee post does, but this one made it look like a mess
Page 1 of 7
<<[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] >>
This page was loaded Dec 28th 2014, 4:41 pm GMT.