ONTD

11:37 pm - 01/06/2010

Rihanna & Matt's yacht trip in the Sea of Cortez, Mexico

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


rd
Page 1 of 5
<<[1] [2] [3] [4] [5] >>
boneshelp 7th-Jan-2010 05:41 am (UTC)
cannot deal with that hair
kaylapoo 7th-Jan-2010 06:19 am (UTC)
ia
bottom_line 7th-Jan-2010 06:29 pm (UTC)
mte
star_cuddles 7th-Jan-2010 05:41 am (UTC)
bad tanlines bb
maureeni13 7th-Jan-2010 05:42 am (UTC)
lol
ecctv 7th-Jan-2010 05:41 am (UTC)
We need to decide:

Was Rihanna trying to save Jason or was she aiding David Copperfield in his get away?
tigtogiba34 7th-Jan-2010 05:52 am (UTC)


She was sending out the S.O.S.
teenagewhore 7th-Jan-2010 05:58 am (UTC)
juiiicybabe 7th-Jan-2010 06:00 am (UTC)
iswydt
filmfreakfranco 7th-Jan-2010 06:03 am (UTC)
LOOL
sharemygrief 7th-Jan-2010 06:03 am (UTC)
what's this jason thing about?
replacethings 7th-Jan-2010 05:42 am (UTC)
she looks AWFUL, shit.
astormatsea 7th-Jan-2010 05:43 am (UTC)
those one pieces are so ugly, even on a hot body. they're like some big excuse for fat people to feel good about wearing less material
ev3rsosw3et 7th-Jan-2010 06:31 am (UTC)
wow.
no_x_doubts 7th-Jan-2010 05:43 am (UTC)
AH ew that hair
ew her bfs chub
ew that other bitches belly tattoo
accioanime 7th-Jan-2010 06:07 am (UTC)
oh wow I didn't notice that chick's belly tattoo til you pointed it out.

Wtf is it supposed to be?
no_x_doubts 7th-Jan-2010 06:13 am (UTC)
idk! it looks like something diff each timei look at it like a rorschach test or w.e thats called haha
filmfreakfranco 7th-Jan-2010 05:44 am (UTC)
DNW.
chicaintcheap 7th-Jan-2010 07:10 pm (UTC)
who cares about tan lines, they're easy to cover up, or just spray tan over what hasn't been tanned.
twitchthom 7th-Jan-2010 05:44 am (UTC)
she totally matches her poodle.
nene718 7th-Jan-2010 05:45 am (UTC)
lol that last one is not flattering.



Neither is that hair.
_lightmycandle_ 7th-Jan-2010 05:47 am (UTC)
he's hot GET IT GIRL
stephsayss 7th-Jan-2010 05:47 am (UTC)
love those retro barbie sunglasses.
melns 7th-Jan-2010 08:15 am (UTC)
me too, want those!! :)
bunii 7th-Jan-2010 05:47 am (UTC)
Keeps getting whiter and whiter. Rihanna was not a black woman she used brown markers and d00dlez all over herself now we are seeing the real Rihanna. The white Rihanna.
purplerains 7th-Jan-2010 05:52 am (UTC)
Wat
bunii 7th-Jan-2010 05:59 am (UTC)
LOL the blonde hair gives it away! You go Rihanna, shake your papaya soap azz!
aprilfunk 7th-Jan-2010 05:54 am (UTC)
lmao wtf
supercrimen 7th-Jan-2010 06:30 am (UTC)
lol what
rydee 7th-Jan-2010 06:40 am (UTC)
LMAO IRL!!! ahahahaha omg omg why can't i stop laughing
r0cktonight 7th-Jan-2010 05:47 am (UTC)
That last pic totally reminded me the similar one with Chris Brown all smiley.
confession_is 7th-Jan-2010 05:47 am (UTC)
WANT THIS. her hair isn't that bad, jfc.
confession_is 7th-Jan-2010 05:49 am (UTC)
IA...it'll all be over soon.
purplerains 7th-Jan-2010 05:52 am (UTC)
IA!
nene718 7th-Jan-2010 05:56 am (UTC)
ia
mindofthebeheld 7th-Jan-2010 05:51 am (UTC)
lol, it's better than slicking it back. That was her worst look by far.
allinred 7th-Jan-2010 05:51 am (UTC)
ikr, haters. The curls are cute, the colour might not be the best but it's not this horrible monstrosity like people are trying to make out.
Page 1 of 5
<<[1] [2] [3] [4] [5] >>
This page was loaded Dec 26th 2014, 6:36 pm GMT.