ONTD

9:51 pm - 11/24/2009

Rihanna Goes On The Record on Thanksgiving Evening

Image and video hosting by TinyPic
Rihanna will hit the airwaves on Thanksgiving evening (November 26) on Fuse in a new sit down interview with host Toure! The 21-year-old “Rated R” singer will speak about what she wanted to name her album, her style and finding flaws.

On her album title: “I actually wanted to name my album, Such a F—ing Lady, but a couple of stores, a couple of major outlets didn’t allow that… That was the title for a while, but Rated R made more sense because of the overall story. It’s a movie really, the album. But Such a F—ing Lady - we take everything back to that - especially in our style.”

On her personal style: “I like playing with the tough but not too tough, and being a lady but not too girlie because that’s not me. I kind of play on both. I like things a little twisted, a bit of a bad a– and a bit of lady. And you know, such a f—ing lady, no lady says ‘a f—ing lady’.”

On finding flaws: “There’s something that is never good enough. You never look in the mirror and say ‘yes, I’m perfect today’. It’s always like, okay I don’t have a pimple but my gut looks huge. Awesome. You always find a flaw. That’s what the mirror is there for, it’s very bad.”



just jared
Page 1 of 3
<<[1] [2] [3] >>
star_cuddles 25th-Nov-2009 06:21 am (UTC)
I actually wanted to name my album, Such a F—ing Lady, but a couple of stores, a couple of major outlets didn’t allow that

Isn't she cool edgy.
ozzman05 25th-Nov-2009 05:33 pm (UTC)
And SUCH a "fucking lady". o.O
uhnothxok 25th-Nov-2009 06:21 am (UTC)

On her album title: “I actually wanted to name my album, Such a F—ing Lady, but a couple of stores, a couple of major outlets didn’t allow that… That was the title for a while, but Rated R made more sense because of the overall story. It’s a movie really, the album. But Such a F—ing Lady - we take everything back to that - especially in our style.”


ok stop
snapiphany 25th-Nov-2009 06:34 am (UTC)
Feelin' oh-so-silky smooth, just let it shine through...
bestillmyxheart 25th-Nov-2009 07:08 am (UTC)
lol i watched that movie tonight. it was beautiful.
lagunagirl4ever 25th-Nov-2009 06:22 am (UTC)
omg more of the interview here
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid51296665001?bctid=52466379001

I love that she said she didn't want to make another GGGB, because she didn't believe it was true artistry. She's so amazing~
la_bellaviidaxo 25th-Nov-2009 06:27 am (UTC)
She is the next Usher - period.
thrillisgone_89 25th-Nov-2009 06:29 am (UTC)
lmao wtf? interesting comparison.
la_bellaviidaxo 25th-Nov-2009 06:25 am (UTC)
Saw this low budget trash bitch on the Letterman show a couple mintues ago andddddddd basically:

she cannot sing
she isn't talented
she has zero stage presence
she can't dance
she was cringe worthy and mad my eyes bleed.

outtie~
oceanhue 25th-Nov-2009 06:29 am (UTC)
ikr
degele 25th-Nov-2009 06:31 am (UTC)
ikr. i'd rather watch leighton meesteron stage. atleast she brings the lols.
la_bellaviidaxo 25th-Nov-2009 06:36 am (UTC)
LMAO 'meesteron'! Dead.
snapiphany 25th-Nov-2009 06:36 am (UTC)
This. I don't get the appeal. Then again, I'm not a mainstreamer, so I don't get a lot of things....
xballet 25th-Nov-2009 06:41 am (UTC)
yep
_lightmycandle_ 25th-Nov-2009 06:44 am (UTC)
lol ia
telegram_ 25th-Nov-2009 06:52 am (UTC)
lmao love this
roxi9 25th-Nov-2009 03:49 pm (UTC)
ita
magicandmyth 25th-Nov-2009 06:26 am (UTC)
I don't think she's particularly bright or really all that good at...anything. But I have always liked her. I can't explain it.
magicandmyth 25th-Nov-2009 06:27 am (UTC)
Oh, wait. I take that back. I hated her for a while when that god awful "Unfaithful" song was everywhere.
kawaiisis86 25th-Nov-2009 02:07 pm (UTC)
lol i think everyone did. it really was God awful.
inflixion 25th-Nov-2009 06:26 am (UTC)
still boring
thrillisgone_89 25th-Nov-2009 06:27 am (UTC)
i am feeling the fuck out of these new interviews. let it all out princess!
silverfox1027 25th-Nov-2009 06:27 am (UTC)
According to Billboard her album is currently under-performing. I only like 3 tracks from the album but idk, I want her to do well.
thrillisgone_89 25th-Nov-2009 06:35 am (UTC)
gurl ilu because i can have chart-freak talk w/ you

anyway, i don't think it's under performing, tbh. they're saying it will have gggb-like first week sales which seem totally accurate. "russian roulette" is not as big as "umbrella", gggb's promotion > rr's promotion.

what's your take on it?
silverfox1027 25th-Nov-2009 06:39 am (UTC)
lol yes I'm so numbers obsessed, I thought it was the only one.

I was expecting 175-200k, so GGGB-like numbers are around that range---not really under-performing, imo. I'm not sure what the people who are calling this under-performing were expecting. RR isn't nearly as big as Umbrella, and combined with the depressed market, I don't know why Rated R would be expected to significantly outsell GGGB (if at all). But we'll see what HDD has to say later this week, in any case.
nerdfresh 25th-Nov-2009 06:27 am (UTC)
“I actually wanted to name my album, Such a F—ing Lady, but a couple of stores, a couple of major outlets didn’t allow that…


ROFL. gurrrl stop
thrillisgone_89 25th-Nov-2009 06:29 am (UTC)
iawtc. when i saw that i was like "gurrrrrrrrrrrl"
nerdfresh 25th-Nov-2009 06:32 am (UTC)
i hope that was a joke or something because really.....
and this is why you are my fav rihanna stan. because you keep it real as opposed to staying up in her saggy vag 24/7
murdertramp_ 25th-Nov-2009 06:27 am (UTC)
ugh, i'm sick of hearing the phrases "rihanna" and "on the record" in the same sentence this month.
oceanhue 25th-Nov-2009 06:28 am (UTC)
GO AWAY!!!
la_bellaviidaxo 25th-Nov-2009 06:31 am (UTC)
op you forgot another quote:

"I usually just copy other artist who are more talented than me and make it my own look." I copied Lady Gaga's look right now because she's like the number 1 artist out right now and I wanna be like her."
melns 25th-Nov-2009 07:35 am (UTC)
really? I don't get it, how ppl can even remotely compare these two. 4 me they seem totally, and I mean TOTALLY different. because they both are singers? Ha!
envydia 25th-Nov-2009 11:04 am (UTC)
uh no they're not that much alike, really...
girl_like_dani 25th-Nov-2009 05:09 pm (UTC)
so this is one of THOSE...crazed ontd gaga stans
lovedforaday 25th-Nov-2009 06:31 am (UTC)
i like her, but Such a Fucking Lady is a stupid album title.
thrillisgone_89 25th-Nov-2009 06:37 am (UTC)
!!!

i would have found her and slapped her if she went with that title.
alessonincrime 25th-Nov-2009 11:48 am (UTC)
maybe that's why chris brown beat her up



badum tshhhh
pushasi 26th-Nov-2009 03:21 am (UTC)
she could have called it "A Real Classy Broad"
shutterdragon 25th-Nov-2009 06:32 am (UTC)
oh my god GO AWAY
oneloveunited 25th-Nov-2009 07:43 am (UTC)
oh my god GET OUT OF HER THREAD
Page 1 of 3
<<[1] [2] [3] >>
This page was loaded Dec 23rd 2014, 3:48 am GMT.
# # # #