ONTD

12:43 am - 05/16/2008

And they're at it once again...

Heidi Montag Fake Pregnancy

 Image and video hosting by TinyPic


The fourth season of The Hills won’t premiere on MTV until this August, but the show’s most passionate fame mongers have already devised an unbelievable scam in an effort to steal the spotlight from L.C and the rest of the gang. Spencer Pratt and Heidi Montag.

“This summer, Heidi plans to wear loose clothes and even strap on some padding around her waist to make it appear as if she’s about three months along.”

“The plan is to get the baby rumor mill going so she can get photographed more. She and Spencer won’t confirm or deny the pregnancy so they can keep everyone guessing.”

According to Star Magazine scoop, from rising suspicion to refuting the rumors the first order of action, Heidi, twenty-one, and her twenty-four year old on-again/off-again fiance Spencer have plotted each step of their plan carefully.

First the aspiring singer will stop drinking. Then she’ll visit chic children’s boutiques like NoMi to pick out baby stuff. By the end of the summer, Heidi will be photographed bumpless and sporting a skimpy bikin while strolling along the beach.

will spend the summer staging a fake pregnancy, a new tabloid report claims. After all, babies are the new black. “There’s so much Heidi wants to do. Getting fat is not in the cards right now.”


Heidi doesn't approve

Image and video hosting by TinyPic


source: http://www.popcrunch.com/spencer-pratt-heidi-montag-pregnant-hoax-heidi-montag-fake-pregnancy/
Page 1 of 8
<<[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] >>
rjaydjay 16th-May-2008 04:54 am (UTC)
They will have smart and classy kids
oh_sophie 16th-May-2008 04:55 am (UTC)
I wish Heidi and Spender would fall down some "hills" instead of being on one.
la_bellavidaxo 16th-May-2008 04:55 am (UTC)
lol @t, "Spender."
oh_sophie 16th-May-2008 04:56 am (UTC)
hahahaha, oops, freudian slip!
sophistiquer 16th-May-2008 05:26 am (UTC)
LMAO

best comment of the month.
jmr429 16th-May-2008 05:33 am (UTC)
LOL! IA!!
thebunnybugs 16th-May-2008 06:32 am (UTC)
rofl!
twisted_angel20 16th-May-2008 07:48 am (UTC)
almost choked on my diet dr. pepper from reading this comment
xxlina328xx 16th-May-2008 10:18 am (UTC)
LMAO iawtc
anabug 16th-May-2008 02:19 pm (UTC)
Totally.
xbeautyisdeadx 16th-May-2008 06:02 pm (UTC)
i could not agree more!
zzb 16th-May-2008 04:55 am (UTC)
LAME.
crashclash 16th-May-2008 04:55 am (UTC)
why am i not surprised.
purplelily85 16th-May-2008 04:56 am (UTC)
well obviously she can't do that anymore now that she's been found out. she will have to hatch a new brilliant plan.
jigglemypuff 16th-May-2008 04:57 am (UTC)
Rehab.
crashclash 16th-May-2008 05:07 am (UTC)
no. this is heidi. she will still TRY. and if we don't fall for it, we'll see "candids" of her crying in a chair on the sidewalk. again.
teambs 16th-May-2008 05:47 am (UTC)
wow you just made me laugh my ass off thanks for that moment of sunshine in my day :)

i'm so excited to watch this unfold because i see every step of your plan coming true mwahah
groovylilkitten 16th-May-2008 11:32 am (UTC)
We can only hope that maybe she decides to move the chair to the middle of a busy road, say PCH 5??
pixiestix_skank 16th-May-2008 12:10 pm (UTC)
Lmfao. Seriously.
dumbxblonde07 16th-May-2008 07:11 am (UTC)
lol, mte. I was like, "damn, why are they telling us? This would have made for some lols!" It really is quite genius if you think about it, eventhough I hate their fake asses.
ohhhlissa 16th-May-2008 12:50 pm (UTC)
yah right. they'll still do it. they are shameless.
truexillusions 16th-May-2008 04:56 am (UTC)
GO. AWAY. asfdjk;
bittermik 16th-May-2008 05:21 am (UTC)
bahaha icon love.
andthatisthat 16th-May-2008 09:14 am (UTC)
I worship your icon.
xrockstarbeauty 16th-May-2008 10:17 am (UTC)
Best icon ever.
pixiestix_skank 16th-May-2008 12:11 pm (UTC)
Lmao @ your icon.
I'd say we're icon ~twins~ but yours is 100x better
truexillusions 16th-May-2008 04:50 pm (UTC)
Yours is hot though. Mhhm.
ineedrachel 16th-May-2008 04:56 am (UTC)
I really hate them.
coolandpopular 16th-May-2008 04:56 am (UTC)
Yo Spencer!
ohramone 16th-May-2008 04:56 am (UTC)
It would be more interesting if Lauren got pregnant.The whole season could be "Who is the father?" .
jigglemypuff 16th-May-2008 04:56 am (UTC)
And then it comes out black.
millesimes 16th-May-2008 04:58 am (UTC)
OMG yes!
la_bellavidaxo 16th-May-2008 04:57 am (UTC)
and that would be funny cause it would be lo's.
bellwetherr 16th-May-2008 04:57 am (UTC)
icon ♥
pink_rendezvous 16th-May-2008 05:17 am (UTC)
reminds me of that South Park when Eric tried to find out who his Dad was

Could it be Mafesto, Mr. Garrison, or the 89 Denver Broncos?
jigglemypuff 16th-May-2008 04:56 am (UTC)
I have never met two people that needed a job so badly in my life.
la_bellavidaxo 16th-May-2008 04:57 am (UTC)
iasfm
jigglemypuff 16th-May-2008 04:58 am (UTC)
Sorry, I have no clue what that means.

I need a lingo book.
up_and_away1252 16th-May-2008 06:10 am (UTC)
Take pics on your phone right after and post them.
coruscatus 16th-May-2008 07:19 pm (UTC)
lol

I hope the paps are there too. I'd love to see those shots.
mentiritas 16th-May-2008 04:56 am (UTC)
omg lame! I wonder if they'll still go through with it now that they've been outed.
yvettedelacroix 16th-May-2008 04:57 am (UTC)
You can't get pregnant with the butt secks, just sayin'.
la_bellavidaxo 16th-May-2008 04:58 am (UTC)
ikr? it was so obviously from the yo spencer 'anal edition.'
yvettedelacroix 16th-May-2008 05:10 am (UTC)
ugh. it is so nasty that we even joke about this.....

gtfo spencer, you AND your pinky finger.
trendpimps 16th-May-2008 01:23 pm (UTC)
"yo spencer 'anal edition.'"

What the hell is that?
boltonlove 16th-May-2008 05:15 am (UTC)
My biology teacher said you can if it drips.
serey05 16th-May-2008 10:08 pm (UTC)
Actually I agree with you but my Human sexuality teacher said there is a EXTREME slim chance it is possible. I didn't know whether to believe her or not.
bellwetherr 16th-May-2008 04:57 am (UTC)
Fail. Fail. Fail.
je_ne_sais_twat 16th-May-2008 04:57 am (UTC)
what took them so long to come up with this scheme? what's next, he has ovarian cancer or something?
jigglemypuff 16th-May-2008 04:59 am (UTC)
Rehab.
bytheriverstyx 16th-May-2008 04:59 am (UTC)
spencer gets pregnant
jigglemypuff 16th-May-2008 05:01 am (UTC)
By Mary Carey...while in Rehab.
celtic_thistle 16th-May-2008 05:02 am (UTC)
LOL
leelah 16th-May-2008 05:48 am (UTC)
hahahahahahaha
Page 1 of 8
<<[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] >>
This page was loaded Jul 29th 2014, 2:42 am GMT.